728 x 90

-

پس از قریب دو ماه، رفسنجانی در نماز جمعه شرکت می‌کند

-

روزنامه حکومتی اعتماد ملی
روزنامه حکومتی اعتماد ملی
روزنامه حکومتی اعتماد نوشت: روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی اعلام کرد پس از قریب دو ماه غیبت قدیمی‌ترین امام جمعه تهران در این مراسم، وی جمعه هفته جاری در دانشگاه تهران حاضر خواهد شد تا نماز جمعه تهران را اقامه کند.
این روزنامه با اشاره به سکوت رفسنجانی پس از انتخابات نوشت:
این رویکرد از سوی شخصیتی که روزگاری مرد شماره دو سیاست ایران خوانده می‌شد وهم اکنون نیز ریاست دو نهاد نظارتی مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری را بر عهده‌دارد، از طرف محافل سیاسی و رسانه‌یی به «سکوت» تعبیر شد.


وی در این مدت از انتشار هر بیانیه و نامه تایید انتخابات خودداری کرد تا تنها اظهارنظرش درباره انتخابات همان جمله کوتاه باشد؛ «هیچ وجدان بیداری از وضعیت موجود کشور راضی نیست».
روزنامه حکومتی سرمایه نوشت، هاشمی رفسنجانی با حضور این هفته در نماز جمعه به سکوت رسانه‌ای خود که بعد از انتخابات آغاز شده، پایان می‌دهد. به نوشته این روزنامه عدم حضور رفسنجانی تا حدی طولانی شد که شایعه استعفای وی از امامت موقت نمازجمعه تهران به گوش رسید….

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fee167fd-cad1-4f72-aa49-0e8d441bcc85"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات