728 x 90

اد رویس و الیوت انگل لایحه‌یی را با هدف قرار دادن سپاه پاسداران ارائه کردند

الیوت انگل - اد رویس
الیوت انگل - اد رویس

  اد رویس رئیس کمیته امورخارجی مجلس نمایندگان آمریکا و الیوت انگل عضو ارشد  این کمیته روز پنجشنبه لایحه‌یی را با هدف  قراردادن سپاه پاسداران ارائه کردند.
  این لایحه دوحزبی دولت را مجاز به تحریم نهادهایی می‌کند که سپاه پاسداران سهم کمتر از ۵۰درصد در آن دارد و مشخصاً خطرات آن را برای هر کسی که با سپاه پاسداران تجارت می‌کند را افزایش می‌دهد. اد رویس گفت:‌ سپاه پاسداران تروریسم و برنامه اتمی و موشک بالستیک رژیم ایران را تأمین مالی می‌کند. این لایحه دادن پول نقد را به گروه تروریستی که دست در خون صدها آمریکایی و بی‌شمار مردم سوریه دارد می‌بندد.
الیوت انگل نیز گفت:‌ سپاه پاسداران عامل حضور خطرناک رژیم  ایران در سوریه است. سپاه پاسداران در کنار پوتین با رژیم جنایتکار اسد که بیش از نیم میلیون از شهروندان خود را کشته است همکاری کرده‌اند. این لایحه به‌دنبال شرکتهای پوششی سپاه پاسداران که شاهرگ مالی افراطی‌ترین عناصر در ایران هستند می‌رود.
این لایحه نفوذ تندروهای رژیم ایران را بدون آن که تعهدات آمریکا تحت توافق اتمی را تضعیف کند به حاشیه می‌راند».
قانون محرومیت اقتصادی سپاه پاسداران:
ممنوعیت تبادلات مالی با سپاه پاسداران و وابسته‌های آن را تشدید می‌کند.
تحریمهای اجباری را علیه سپاه پاسداران به‌خاطر نقش آن در حمایت از رژیم جنایتکار اسد گسترش می‌دهد. 
گزارشاتی را در مورد نفوذ کامل سپاه پاسداران در اقتصاد ایران و شرکتهای دولتی که تروریسم را تسهیل می‌کنند الزام آور می‌سازد.
با عضویت رژیم ایران در سازمان تجارت جهانی مادامی که این یک کشور حامی تروریسم است مخالفت می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f902e74c-b774-49c2-ad7b-c990d78a6264"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات