صدراعظم آلمان خواستار توضیح هرچه سریعتر رژیم ایران دربارهی دومین تاسیسات غنیسازی اورانیوم شد و گفت: اقدام رژیم ایران برخلاف مقررات سازمان ملل متحد و آژانس بینالمللی انرژی اتمی است.
به گزارش دویچه وله، آنگلا مرکل، که همراه دیگر رهبران کشورهای غربی جهت شرکت در اجلاس سران گروه 20 در شهر پیتسبورگ آمریکا بهسر میبرد، گفت: ما از رژیم ایران میخواهیم همه اطلاعات مربوط به تاسیسات دوم خود را در اختیار مقامهای آژانس قرار دهد.
صدراعظم آلمان افزود: رژیم ایران باید پیشنهادهای جامعهی بینالمللی برای پایان دادن به برنامهی اتمی خود را بپذیرد.
اتمي رژيم ,
مرکل: ایران باید همه اطلاعات سایت دوم اتمی را در اختیار مقامات بینالمللی بگذارد
-
- جهان
- 1388/07/04
آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6bca687-cbd2-45d8-a9d4-768883443f80"></iframe>