درگیریهای باندی بر سر حقوقهای نجومی در رأس نظام آخوندی همچنان ادامه دارد. آخوند روحانی روز یکشنبه 13تیر در جلسه مشترک کابینه و مجلس ارتجاع گفت: «پرداخت این حقوقها مشکلی همگانی است و تنها مربوط به یک قوه و دستگاه خاصی نیست» .
یک روز پیش از اظهارات آخوند روحانی، ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل رژیم و ناظر صندوق توسعه، گفته بود «ریشه قانونی وجوه نامتعارف پرداختی به مدیر و هیأت مدیره صندوق، مربوط به دولت احمدینژاد، بوده است» .
روزنامه دولتی ایران نیز اول تیر ماه طی گزارشی اعلام کرد: «طبق اسناد موجود، در دولت سابق پاداشهای یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی، ۶۸۰ میلیون تومانی و ۴۵۶ میلیون تومانی به هیأت مدیره بانکها و شرکتهای دولتی پرداخت میشد» .
در همین حال علی مطهری، نایب رئیس مجلس ارتجاع، در مصاحبهیی گفت: پرداخت حقوق بالا به مدیران تنها محدود به دولت نیست و نهاد اقتصادی و مالی تحت نظر خامنهای، نیز این موضوع وجود دارد.
و روزنامه حکومتی شرق در گزارشی از حقوقهای حدود 20 میلیون تومانی وزرای دولت یازدهم خبر داده و نوشت: «سال ٨٤ وقتی رئیس دولت اصلاحات کلید را به دولت مهرورز تحویل داد، آخرین حقوق اعضای ارشد دولت بین یکمیلیون و ٢٠٠ تا یکمیلیونو ٨٠٠ هزار تومان بود. بعد از گذشت هشت سال از دولتهای احمدینژاد و سه سال از عمر دولت روحانی، حالا از فیشهایی رونمایی میشود که حداقل دریافتی یک مدیر دولتی را ١٧ تا ١٨ میلیون تومان نشان میدهد» .
یک روز پیش از اظهارات آخوند روحانی، ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل رژیم و ناظر صندوق توسعه، گفته بود «ریشه قانونی وجوه نامتعارف پرداختی به مدیر و هیأت مدیره صندوق، مربوط به دولت احمدینژاد، بوده است» .
روزنامه دولتی ایران نیز اول تیر ماه طی گزارشی اعلام کرد: «طبق اسناد موجود، در دولت سابق پاداشهای یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی، ۶۸۰ میلیون تومانی و ۴۵۶ میلیون تومانی به هیأت مدیره بانکها و شرکتهای دولتی پرداخت میشد» .
در همین حال علی مطهری، نایب رئیس مجلس ارتجاع، در مصاحبهیی گفت: پرداخت حقوق بالا به مدیران تنها محدود به دولت نیست و نهاد اقتصادی و مالی تحت نظر خامنهای، نیز این موضوع وجود دارد.
و روزنامه حکومتی شرق در گزارشی از حقوقهای حدود 20 میلیون تومانی وزرای دولت یازدهم خبر داده و نوشت: «سال ٨٤ وقتی رئیس دولت اصلاحات کلید را به دولت مهرورز تحویل داد، آخرین حقوق اعضای ارشد دولت بین یکمیلیون و ٢٠٠ تا یکمیلیونو ٨٠٠ هزار تومان بود. بعد از گذشت هشت سال از دولتهای احمدینژاد و سه سال از عمر دولت روحانی، حالا از فیشهایی رونمایی میشود که حداقل دریافتی یک مدیر دولتی را ١٧ تا ١٨ میلیون تومان نشان میدهد» .