728 x 90

اعتراضات در عراق,بحران سياسي عراق,اخبار عراق,

شیخ علی حاتم امیر عشیره دلیم عراق: تا زمانی که کسی به نام مالکی وجود دارد، هیچ راه‌حلی وجود ندارد

-

شیخ علی حاتم سلیمان
شیخ علی حاتم سلیمان
به گزارش تلویزیون التغییر شیخ علی حاتم امیر عشیره دلیم عراق در واکنش به اظهارات مالکی مبنی بر این‌که دولت از حق خود نسبت به فریب خوردگان در الانبار خواهد گذشت و برگزاری کنفرانس وحدت ملی ادعایی مالکی برای استان الانبار گفت: مالکی از کدام عفو و کنفرانس صحبت می‌کند در حالی که هنوز بشکه‌های انفجاری بر روی شهرهای گرمه و فلوجه و رمادی ریخته می‌شود و بمبارانها و عملیات وحشیانه ادامه دارد. مالکی و این کنفرانسهایش امکان ندارد بتوانند بحران الانبار را حل کنند… هنگامی که مالکی می‌گوید «کسانی که فریب خورده‌اند» چه کسی فریب خورده است؟ ما یک سال در خیابان تظاهرات مسالمت‌آمیز داشتیم و تمامی استانهای غرب عراق خواهان حقوق خود بودند. … چرا مالکی به میدانهای تحصن حمله کرد و احمد العلوانی را دستگیر کرد و افراد را تحت تعقیب قرار داد؟ اکنون همین مالکی از ابتکار سخن می‌گوید. این یک دسیسه است.

وی افزود: اولاً هیچ اقدام نظامی در استان الانبار از طرف ما به‌عنوان عشایر و انقلابیون عشایر متوقف نخواهد شد در ثانی مالکی باید خوب بفهمد که ما با مالکی تعامل نخواهیم کرد مگر با حضور یک طرف سوم که حقوق مردمی که آواره شده‌اند را تضمین کند... بنابراین من اعلام می‌کنم تا زمانی که کسی به نام مالکی وجود دارد؛ هیچ راه‌حلی وجود ندارد و تا زمانی که مالکی بر حکومت باقی است عراق از بحران کنونی خارج نخواهد شد...

به گزارش تلویزیون رافدین سپهبد حسام الدین الدلیمی عضو شورای نظامی انقلابیون الانبار از الرمادی گفت: انقلابیون عزم جزم کرده‌اند که به اهداف خود دست پیدا کنند... . ما به جنگ و راه خود وفا داریم و به آن پشت نمی‌کنیم تا این‌که این کشور را از دست این باند مزدور رها کنیم.

وی افزود: مسئولیت انقلاب، آزادی کشور از دست این باند دیکتاتور و گرایشهای وابسته به آن و مزدوران و مجیزگویان و وابستگان به آن است. این عهدی است که با خدا و با مردم قهرمان و وفادارمان بسته‌ایم که بیاری خدا شایسته حسن ظن (مردم) باشیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f005dd3c-e313-4b3a-9f00-0b85cecc62fc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات