728 x 90

-

برخورد با اتمی‌شدن ملایان، آزمایش بزرگ اوباماست

-

فاکس نیوز
فاکس نیوز
سفیر سابق آمریکا در عربستان سعودی و سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد در امور ویژه سیاسی، بر ضرورت برخورد قاطع با جاه‌طلبیهای هسته‌ای رژیم ایران تأکید کردند. گزارشی از تلویزیون فاکس نیوز درزیر آمده است : رابرت جوردن- سفیر سابق آمریکا در عربستان سعودی در مورد اعلام افزایش تعداد سانتریفوژها از سوی رژیم ایران گفت: ما نباید در این خصوص غافلگیر شویم. من از اظهارات لاوروف- وزیرخارجه روسیه بسیار خشنود شدم که گفت، این برعهده رژیم ایران است که به جهان ثابت نماید فعالیتهایش، صلح‌آمیز می‌باشد. البته من فکر نمی‌کنم بتوانیم به هر آنچه که رژیم ایران می‌گوید، اعتماد کنیم. وی در پاسخ به این سؤال که آیا فعالیتهای هسته‌ای رژیم ایران، چالشی در برابر دولت جدید آمریکا می‌باشد، گفت: این یک آزمایش بزرگ برای دولت اوباما خواهد بود. اوباما در جریان رقابتهای انتخاباتی خود گفت یک ایران برخوردار از سلاح هسته‌ای، امری غیرقابل قبول است. هم‌چنین استوارتهالیدی- سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل در امور ویژه سیاسی طی گفتگویی با فاکس نیوز، در مورد اعلام برخورداری رژیم ایران از 7هزار سانتریفوژ گفت: من فکر می‌کنم آنها با نزدیک شدن موعد گفتگو، می‌خواهند با این لفاظی ها، موضع خود را در گفتگو قوی نشان دهند و حمایت جلب کنند. در این پرونده، دیپلوماسی آمریکا چماق بزرگتر و هویج بزرگتر است. مشی آمریکا این است که در صورتی که رژیم ایران فعالیت خود را متوقف ننمود، آنها حمایت پنج عضو دائمی شورای امنیت را برای اعمال تحریمهای سخت‌تر با خود خواهند داشت. هالیدی در پاسخ به این سؤال که دیپلوماسی تاکنون در قبال رژیم ایران موثر واقع نشده، گفت: بله، این مساله، موثر واقع نشده است… ما باید از ادبیات بسیار تیزتری استفاده کنیم و به اوباما آخرین شانس را بدهیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed2ce55f-d99d-4e44-9b13-2bc60a1c4dd0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات