728 x 90

ایران – نمایش انتخابات – شماره ۵

فراخوانهای مکرر سردمداران رژیم به شرکت در انتخابات، تنها عزم عمومی برای تحریم را جزم‌تر می‌کند

اطلاعیه دبیرخانه شورای  ملی مقاومت ایران
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

ارگانها و سردمداران فاشیسم دینی حاکم بر ایران از همه باندها و جناح‌ها در وحشت از تحریم همه‌جانبه شعبده انتخابات یکی پس از دیگری به مشارکت در انتخابات فراخوان می‌دهند.

 

سپاه پاسداران «...حضور متراکـم، حداکثری و عمومی در پای صندوق‌های رأی» را «وارد ساختن سیلی محکم دیگری به آمریکا» توصیف کرد. پاسدار سرتیپ باقری، رئیس ستاد نیروهای مسلح، پاسدار علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت و امیر حاتمی، وزیر دفاع رژیم آخوندی، اطلاعیه‌های مشابهی صادر کردند. جواد ظریف گفت با بهترین مشارکت باید «به آمریکا بگوییم سیاست فشار حداکثری‌ شکست‌خورده است».

 

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران، گفت این فراخوانها که بیانگر وحشت رژیم از تحریم گسترده و عمومی است، تنها انزجار عموم مردم را از این انتخابات نامشروع بیشتر و عزم عمومی برای تحریم را جزم‌تر می‌کند. مردم ایران که در قیامهای آبان و دی با شعارهای مرگ بر اصل ولایت فقیه و مرگ بر خامنه‌ای رأی به سرنگونی رژیم داده‌اند، تحریم انتخابات را فریضه ملی و پیمان با کهکشان شهیدان می‌دانند.

 

در همین حال بسیاری از باندها و رسانه‌های حکومتی از مشارکت حداکثر ۱۵درصدی خبر می‌دهند. روزنامه جهان صنعت امروز پیش‌بینی کرد قطعاً مشارکت افراد زیر ۵۰سال کمتر از ۱۰درصد خواهد بود.

 

رژیم آخوندی در وحشت از اعتراضات مردمی، سپاه پاسداران و بسیج و نیروی انتظامی از یک هفته پیش به‌حالت آماده‌باش صددرصد در آورده و مرخصی‌های آنها را لغو کرده و از کسانی که در مرخصی بوده‌اند خواسته است به محل مأموریت برگردند. فرماندهی نیروی انتظامی به گشتهای خود دستور داده است در سطح شهر با روشن کردن چراغ‌گردان و کشیدن آژیر جو رعب و وحشت ایجاد کنند. در سراسر تهران به نیروی انتظامی دستور داده شده است تا شبها به کسانی که مظنون می‌شوند آنها را دستگیر کنند. صبح امروز، رژیم آخوندی برای ایجاد جو رعب و وحشت ۷۰خودروی ضدگلوله و ۳۰۰موتور یگان ضدشورش را به شهر لردگان اعزام کرد.

 

با این همه، مردم در تهران و سایر شهرها، از جمله مشهد، مهاباد، سنندج، میاندوآب و الوند پوسترهای تبلیغاتی کاندیداهای مجلس ارتجاع را پاره کردند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

اول اسفند ۱۳۹۸(۲۰فوریه ۲۰۲۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8182c61-61f5-43dd-80cd-6d0aabf6d887"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات