728 x 90

بیانیه ۶۳ تن از ۸۴ عضو خبرگان ارتجاع - رعایت خطوط قرمز ولی‌فقیه واجب شرعی است + سخنگوی مجاهدین

مجلس خبرگان رژیم
مجلس خبرگان رژیم

بیانیه ۶۳ تن از ۸۴ عضو خبرگان ارتجاع - ۶ تیر ۱۴۰۵: رعایت خطوط قرمز ولی‌فقیه (مجتبی خامنه‌ای) واجب شرعی است

و تخطی از آنها به‌هیچ‌وجه جایز نیست.

بازگشایی تنگه هرمز خطایی راهبردی شمرده می‌شود. حقوق هسته‌‌ای کشور نباید مورد بحث و مناقشه قرار گیرد و بایستی از دایره گفتگوها خارج شود

 

۶۳ نفر از ۸۴ عضو خبرگان ارتجاع که گفته می‌شود هنوز زنده هستند، روز شنبه ۶ تیرماه با صدور بیانیه‌‌ای از هیأت مذاکره‌کننده رژیم خواستند در مذاکرات به خطوط قرمز مجتبی خامنه‌ای پایبند باشند و توجه داشته باشند که رعایت خطوط قرمز رهبری واجب شرعی است و تخطی از آنها به‌هیچ‌وجه جایز نیست.

در این بیانیه آمده است: موضوع تعیین متجاوز و معرفی عاملان مهدورالدم جنایت‌های کم‌نظیر جنگ اخیر به‌ویژه رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر اسراییل و مجازات آنها و انتقام خون خامنه‌ای به‌هیچ‌وجه مورد اغماض و بی‌توجهی قرار نگیرد و بر هر مکلفی که به آنها دسترسی پیدا کند واجب است که این جنایتکاران را به درک واصل کند.

بیانیه خبرگان رژیم می‌افزاید: با توجه به استمرار تجاوزات در لبنان که نقض آشکار بند اول تفاهم‌نامه محسوب می‌شود، بازگشایی تنگه هرمز خلاف تعهدات مسئولان است و خطایی راهبردی شمرده می‌شود. حقوق هسته‌‌ای کشور نباید مورد بحث و مناقشه قرار گیرد و بایستی از دایره گفتگوها خارج شود. تثبیت مدیریت تنگه هرمز و دریافت غرامت خسارت‌ها و بازگشت اموال بلوکه شده و رفع تحریم‌ها و خروج آمریکا از منطقه از مطالبات تخلف‌ناپذیر رهبری است.

 

سخنگوی مجاهدین:

ضمناً بر هر مکلفی واجب است

ملت ایران را هر چه سریع‌تر از شر یکایک آخوندهای خبرگان

و هم‌چنین کاندیداهای آن خلاص نماید و اموال‌شان را هم مصادره کند

آنان پشت سر ولی‌فقیه در صف اول سارقان حق حاکمیت مردم ایران هستند

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6d7201a-dc44-420d-8920-3fe94990fc9d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات