728 x 90

یورش وحشیانه گارد ویژه زندان مرکزی خرم‌آباد به زندانیان و تخریب وسائل آنها

زندان مرکزی خرم آباد
زندان مرکزی خرم آباد
مأموران گارد ویژه زندان مرکزی خرم‌آباد روز دوشنبه 18بهمن وحشیانه به بند ۱ زندان مرکزی خرم‌آباد یورش بردند و زندانیان را از ساعت 7 صبح در سرمای شدید در محوطه زندان نگه‌داشتند. زندانیان که اکثراً لباس کافی نداشته و یا لباسهای آنها مندرس است و تعدادی از زندانیان که مسن و بیمار هستند به مدت ۲ ساعت و نیم در سوز سرما نگاه داشتند.

در این یورش وحشیانه فرمانده حفاظت و اطلاعات زندان، دژخیمی به نام فریدون مرادی و فرد دیگری به نام سیف الله راه پیموده فرمانده یگان گارد ویژه و رضوی رئیس بازرسی زندان همراه با بیش از ۴۰زندانبان شرکت داشتند آنها وسایل شخصی زندانیان را به هم ریخته و یا با خود بردند. از جمله ساعت زندانیان، انگشتر و کارهای دستی. به هم ریختن وسایل شخصی زندانیان به حدی است که زندانیان قادر به مشخص کردن وسایل شخصی خویش نبودند.

خاطرنشان می‌شود فریدون مرادی و سیف الله راه پیموده از شکنجه‌گران قصی القلب زندان هستند که زندانیان بی‌دفاع را تا مرز مرگ شکنجه می‌کنند.

از طرفی در فصل سرما و یخبندان وسایل گرمایشی زندان قطع می‌باشد و زندانیان از سرما به خود می‌لرزند و وقتی که علت خاموش بودن وسایل گرمایشی را از زندانبانان می‌پرسند به آنها می‌گویند که زندان بودجه ندارد گازوییل بخرد تا وسایل گرمایشی را روشن کند. بیش از ۱۵ روز است که وسایل گرمایشی زندان به علت نبود گازوییل خاموش است. به‌دلیل نبود گازوییل آب گرم برای استحمام زندانیان وجود ندارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e5a166b7-4518-4ea0-827a-c92f72454741"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات