728 x 90

نفس‌های آخر اقتصاد در حکومت آخوندها

اقتصاد آخوندی با صفی از واژه‌هایی هم‌چون «هـِبـِه» «اختلاس» در این حکومت سر برآورده و اقتصاد ایران را نابود کرده است و اکنون دولت رئیسی در حال شلیک تیر خلاص به اقتصاد ایران است. یکی از طرح‌هایی که رئیسی در حال پیشبرد آنهاست عبارت است از: حذف ارز ۴۲۰۰تومانی! و جایگزینی آن با ارز ۱۷۵۰۰تومانی!

در بودجه‌ٔ۱۴۰۰ حدود ۹میلیارد دلار برای تأمین ارز ۴۲۰۰تومانی در نظر گرفته شده، وقتی این ۹میلیارد دلار کالای اساسی را با ارز ۱۷۵۰۰تومانی وارد کنند، بیش از ۱۵۷هزار میلیارد تومان برای آنها سود خواهد داشت؛ البته این سود برای حکومت آخوندی است و به همین میزان کالاهای اساسی گران و مردم فقیرتر می‌شوند. گام بعد آنها افزایش قیمت سوخت است، هر هزار تومان افزایش قیمت بنزین، ۳۵هزار میلیارد تومان سود سالیانه برای رژیم خواهد داشت و البته بر کسی پوشیده نیست که افزایش قیمت حامل‌های انرژی مستقیم و بلافصل قیمتها را افزایش می‌دهد. قرار دارد. خفگی اقتصادی یا مواجه‌شدن با قیام؟ اکنون باید دید آیا خامنه‌ای از ترس مرگ خودکشی می‌کند یا مرگ تدریجی را انتخاب خواهد کرد؟!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e16293f6-bccb-44d6-b15f-503a09d0bfe2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات