728 x 90

توطئه خانواده عليه اشرف,

دست و پا زدنهای مسخره علیه رزمندگان آزادی در اشرف

-

مزدوران رژیم آخوندی در پارکینگ صلیب سرخ فرانسه با متون اطلاعات آخوندی در دست
مزدوران رژیم آخوندی در پارکینگ صلیب سرخ فرانسه با متون اطلاعات آخوندی در دست
ولی‌فقیه ارتجاع که در برابر حمایت بیش از 3500تن نمایندگان یک میلیارد نفر از مردم دنیا از حقوق مجاهدان اشرف و از موضع‌گیری قاطع480هزار تن ازمردم استان دیالی عراق علیه رژیم و در دفاع از اشرف، دچار جنون شده است، با هماهنگی سفارت رژیم در بغداد و کمیته سرکوب اشرف در دولت مختومه عراق، به دست و پا زدنهای مسخره علیه رزمندگان آزادی در اشرف در این سو و آنسوی جهان ادامه می‌دهد.
تشبثاتی بیهوده و مفتضحانه که به دنبال انتشار خبرگردهمایی بزرگ ایرانیان درتاورنی پاریس درآستانه 30خرداد و مطلع شدن رژیم از حمایت گسترده اهالی دیالی و بیانیه آنها، بالا گرفت.

نمایش پر فضاحت «آری آری به خمینی، نه نه به رجوی» در ورودی اشرف، در روز 29خرداد نفرت و اشمئزاز مردم عراق و استان دیالی را برانگیخت.
روز سوم تیرهم گروهی از مزدوران وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس طبق معمول با 30 بلندگو به لجن‌پراکنی و تهدید ساکنان اشرف مبادرت کردند و مزدوری به‌نام محمدرضا دامادی را که قبلاً در اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت افشا شده است به صحنه آوردند. این مزدور در 6ماه گذشته با گردآوری اطلاعات ساکنان اشرف باعث دستگیری شماری از خانوداه‌ها در داخل ایران شده بود که هم‌چنان در زندان و تحت شکنجه‌های دژخیمان خامنه‌ای به‌سر می‌برند
نیروهای عراقی و کمیته سرکوب اشرف، در برابر اعتراض و عزم جزم مجاهدان اشرف، ناگزیر مزدور مزبور را دست از پا درازتر به مقر اطلاعات رژیم در بغداد بازگرداندند.
اطلاعات آخوندها هم‌چنین مزدوران واپس خورده از ورودی اشرف از قبیل مصطفی محمدی را به فرانسه اعزام کرد تا در بیرون پارکینگ صلیب سرخ، برای آرامبخشی سوته دلی، عکس یادگاری بگیرند یا در دیدار با بنی‌صدر به آموزش فیلترینگ از طریق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بپردازند.

مزدوران هم‌چنان در محوطه بیرونی صلیب سرخ تابلوهای کلیشه‌ای از اطلاعات آخوندی به‌دست گرفتند که در آن خواهان ملاقات مجاهدان اشرف با تورهای کثیف اطلاعات آخوندی و هم‌چنین خواهان «ازدواج در کمپ اشرف در عراق و ازدواج در کمپ اورسورواز در فرانسه شده‌اند» ! ولی بنظر نمی‌رسد ازدواجهای مورد نظر ولی‌فقیه ارتجاع، گرهی از کار فروبسته او در مرحله اضمحلال سرنگونی، باز گشاید!
یادآوری می‌کنیم مزدور سبحانی قبلا در جریان یک چاقو کشی افشا شده بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e111a71b-ba99-4238-93ca-11f7ca552bec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات