728 x 90

بازدید هیأت پارلمان اروپا از اشرف ۳

بازدید هیأت پارلمان اروپا از اشرف ۳
بازدید هیأت پارلمان اروپا از اشرف ۳

هیاتی از نمایندگان پارلمان اروپا مرکب از آقایان تونه کلام Tunne kelam عضو کمیسیون خارجی و نایب رئیس گروه دوستان ایران آزاد و یارومیر اشتتینا Jaromir Stetina عضو کمیسیون خارجی و نایب رئیس زیر کمیسیون امنیت و دفاع و استرون استیونسون هماهنگ‌کننده "کارزار برای تغییر در ایران" در روزهای دوم تا پنجم آذر ۱۳۹۷ از اشرف ۳ در آلبانی بازدید کردند.

 

نمایندگان پارلمان اروپا به تفصیل با مجاهدین و همچنین شهروندان و شخصیتهای آلبانی گفتگو کردند.

نمایندگان پارلمان اروپا گفتند کارهای وزارت اطلاعات رژیم ایران علیه مجاهدین در این سالیان از جمله شکنجه روانی با ۳۲۰بلندگو، سوء‌استفاده از عنصر خانواده علیه مقاومت و محاصره غذایی و پزشکی و به کار گرفتن افراد استخدام شده برای لجن پراکنی،علاوه بر قتل‌عام و حمامهای مکرر خون در اشرف و لیبرتی،در تاریخ اروپا فقط با رفتار فاشیسم هیتلری قابل مقایسه است.

 

استراون استیونسون در جریان بازدید به مجاهدان اشرفی گفت:

امروز که اینجا آمدم برایم مثل یک معجزه است. من به کسانی که امروز با آنها ناهار خوردم گفتم به‌رغم سختیهایی که در کمپ اشرف کشیدید، به‌رغم قتل‌عامی که توسط نوری مالکی بیرحم که یک عروسک آخوندها بود انجام شد، به‌رغم شکنجه روانی که علیه شما به راه انداختند، به‌رغم محاصره پزشکی و بیرحمیهای کوبلر در انتقال شما به یک ارودگاه اجباری به نام کمپ لیبرتی و قرار دادن شما در زیر حملات موشکی، به‌رغم همهٔ اینها هر بار اشرف بلند شد، شما از خاکستر اشرف برخاستید، از خاکستر لیبرتی قیام کردید و حالا اشرف۳ را تشکیل داده‌اید. مثل یک ققنوس که از خاکستر خودش قیام می‌کند. این پیامی است به میلیونها نفر که در ایران سرکوب شده‌اند که آنها هم با شاخص قرار دادن شما و پیروی از شما قیام خواهند کرد. آرزوی من این است که تمام ما به همراه خانم رجوی به ایران برویم و خامنه‌ای، روحانی، ظریف و تمام این قاتلان و مالکی در دادگاه اروپایی لاهه به‌خاطر جنایت علیه بشریت محاکمه شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ded56e47-9d85-453f-b5ff-56d719404685"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات