728 x 90

-

استقبال دیکتاتوری آخوندی از یک هیأت اعزامی بشار اسد

-

علی سعید لو
علی سعید لو
به گزارش خبرگزاری پاسداران(موسوم به فارس)، همزمان با بمباران و کشتار وحشیانه مردم به‌پاخاسته سوریه توسط دیکتاتور خون ریز، دیکتاتوری آخوندی از یک هیأت اعزامی بشار اسد استقبال کرد و اعلام کرد هیچ محدودیتی برای همکاری با بشار اسد ندارد.
سعیدلو معاون احمدی‌نژاد که با قائم‌مقام نخست‌وزیر بشار اسد در تهران دیدار می‌کرد، گفت: حضور هیأت سوری در تهران بیانگر روابط راهبردی دو کشور است (و) جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای گسترش سطح همکاری‌ها با کشور دوست و برادر خود سوریه ندارد.
صالحی وزیر خارجه رژیم نیز در دیداری مشابه با فرستادگان بشار اسد، بر حمایت از دیکتاتور سوریه تأکید کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dd25255c-0817-4376-b726-e96bfc32a0bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات