728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمعهای اعتراضی در مشهد، قزوین، البرز، سیرجان، ملایر و بروجرد در آستانه سال نو

-

 -
-
تجمعهای اعتراضی اقشار مختلف میهنمان در مشهد، قزوین، البرز، سیرجان، ملایر و بروجرد در آستانه سال نو گسترش یافته است.

بنا‌ به گزارشهای دریافتی در مشهد صبح روز شنبه 21اسفند 95جمعی از هتل آپارتمان داران مشهد در اعتراض به اخاذی مالیاتی، به سمت حرم رضوی راهپیمایی کردند.
 

در قزوین روز شنبه21اسفند، تجمع اعتراضی کارگران کنتورسازی قزوین در مقابل استانداری رژیم در این شهر برگزار شد. در این تجمع کارگران با پهن کردن یک سفره خالی نشان دادند که بر سر سفره‌هایشان هیچ چیز نیست.
 

در قزوین روز شنبه 21اسفند، کارگران شرکت کلاچ در مقابل فرمانداری شهرستان رژیم در البرز تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواهان مطالبات و حقوق عقب‌افتاده خود شدند. 
 
 

در سیرجان گزارشهای دریافتی حاکی است غارت شدگان مؤسسه اعتباری کاسپین صبح روز شنبه 21اسفند مقابل ساختمان مرکزی این مؤسسه در سیرجان تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواهان مشخص شدن سرنوشت اموال به غارت رفته خود شدند. . 
 
 

در ملایر دانشجویان دانشگاه این شهر صبح امروز شنبه در اعتراض به انتصاب سرپرست جدید این دانشگاه تجمع اعتراضی برگزار کردند. 
 
 

و در بروجرد صبح امروز چند صد نفر از کارگران شهرداری بروجرد برای چندمین بار مقابل ساختمان شورای قلابی این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. کارگران در اعتراض به پرداخت نشدن 6ماه حقوق عقب‌افتاده دست به تجمع زده و

می‌گویند: در شرایط فعلی که کمتر از 10روز به آغاز سال نو باقی است به هیچ‌وجه توانایی تأمین هزینه‌های زندگی را نداریم.

کارگران شهرداری بروجرد می‌گویند جدا از معوقات مزدی 6ماه گذشته عیدی و پاداش سال جاری را از شهرداری طلبکارند و تا این لحظه شهرداری هیچ برنامه‌یی برای حداقل بخشی از پرداخت مطالباتمان را ندارد.

کارگران معترض می‌گویند در آخرین تجمعی که مقابل ساختمان شورای شهر رژیم داشته‌اند (روز چهارشنبه 18اسفند ماه) بوده و آنها به نشانه اعتراض به‌صورت نمادین سفره خالی را مقابل ساختمان شورای شهر پهن کرده‌اند تا کارگزاران رژیم از وضعیت بد مالی آنها با خبر شوند اما متأسفانه نه مدیران شهری و نه سایر مقامهای دولتی حاکم بر این شهر هیچ دخالتی به اعتراض کارگران شهرداری نمی‌کنند و خود را کنار کشیده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dbbb0861-9c97-4b63-b607-ef732603e1dc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات