728 x 90

اخبار اعتراضى,

بیکاری ۸۰۰ کارگر کاشی نیلوی اصفهان

-

کارخانه کاشی نیلوی اصفهان
کارخانه کاشی نیلوی اصفهان
کارخانه کاشی نیلوی اصفهان که روزگاری یکی از صادرکنندگان نمونه ایران محسوب می‌شد در حال حاضر با رکورد فزاینده‌ای مواجه است. حاصل این رکود، بیکاری بیش از 800 کارگر این کارخانه است.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) ضمن بررسی وضعیت این کارخانه به دلایل این وضعیت پرداخته و از زبان یکی از کارگران این کارخانه می‌نویسد: «اینکه شایعه است یا واقعیت را نمی‌دانم، اما ما هم شنیده‌ایم که یکی از شرکا پول‌ها را برداشته و رفته، اما این‌که کدام راست می‌گویند را خدا می‌داند».

این کارگر ادامه می‌دهد: «... باطنی مدیرعامل کارخانه چندی پیش در جمع کارگران گفت که با شریک دیگر به مشکل برخورد کرده‌اند و خبر داد که آنها اموال کارخانه را برده و دزدی کرده‌اند، ماجرا اما امروز به جایی ختم شده که کارخانه کلاً تعطیل است.»..

کارگران بیکار شده کارخانه کاشی نیلو که پس از سالها کار دستشان به جایی نمی‌رسد در یک حرکت اعتراضی در مقابل فرمانداری نجف آباد و استانداری اصفهان دست به اعتراض زدند اما در حاکمیت این رژیم ضدکارگری چشم‌اندازی برای رسیدن آنها به حقوقشان متصور نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db3f753b-561c-446d-918c-8b201245f0e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات