728 x 90

سوئد احتمال دخالت رژیم ایران در حملات تروریستی در این کشور را مطرح کرد

پلیس سوئد
پلیس سوئد

به‌دنبال وقوع انفجار و تیراندازی در نزدیکی سفارتهای اسراییل در دو کشور سوئد و دانمارک در روزهای گذشته، سرویس امنیتی سوئد از احتمال دست داشتن رژیم ایران در آنها خبر داد.
فردریک هالستروم، رئیس دایره عملیاتی سرویس امنیتی سوئد، روز پنجشنبه ۱۲ مهر در نشست خبری خود در پاسخ به سؤالی درباره احتمال ارتباط رژیم ایران با عملیات تروریستی حمله به سفارت اسراییل گفت: «مواردی وجود دارد که می‌تواند در این راستا باشد و این احتمال تا حدی به‌خاطر انتخاب هدفهای حمله و شیوه اجرای آن است».
این در حالی است که سرویس امنیتی سوئد اردیبهشت امسال گفته بود که رژیم ایران درصدد استخدام گروه‌های تبهکار سوئدی است تا علیه اسراییل و منافع این کشور در سوئد دست به اقدامات خشونت‌آمیز بزنند».
در همین حال شبکه تلویزیونی اس‌وی‌تی سوئد روز چهارشنبه گزارش داد که به اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهد حملات تازه به سفارتخانه‌های اسراییل در استکهلم و کپنهاگ به دستور شبکه جنایی سوئدی «فاکستروت» و به خواست رژیم ایران انجام گرفته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d8c63f12-68b0-4aa3-acea-ca78ed6b3f45"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات