728 x 90

قتل عام 67,

آقای منتظری: مردم از ولایت‌فقیه چندش‌شان می‌شود + تصویر

-

انتشار نوار صوتی منتظری در جريان قتل عام 67
انتشار نوار صوتی منتظری در جريان قتل عام 67
انتشار نوار تکان‌دهنده سخنان منتظری به‌عنوان جانشین وقت ولی‌فقیه نظام آخوندی خطاب مجریان فرمان خمینی جلاد برای نسل‌کشی مجاهدین و قتل‌عام زندانیان سیاسی
 
 فتواي خميني جلاد براي قتل عام مجاهدين در سال 67
سخنان منتظری خطاب به اعضای کمیته مرگ: بزرگترین جنایتی که در جمهوری اسلامی شده به دست شما انجام شده و شما را در آینده جزء جنایتکاران تاریخ می‌نویسند
اینگونه قتل‌عام بدون محاکمه آنهم نسبت به زندانی و اسیر قطعاً در درازمدت به نفع آنهاست و دنیا ما را محکوم می‌کند.
 
 کميته مرگ در قتل عام سال67
تصریح جانشین وقت خمینی در مورد طراحی قتل‌عام مجاهدین قبل از سال ۱۳۶۷
منتظری: پسر آقای خمینی از سه چهار سال قبل می‌گفت مجاهدین از روزنامه خوان و اعلامیه خوان همه باید اعدام شوند اینها چنین فکری داشتند و حالا فرصت را مغتنم شمردند.
 
 احمد خميني روزنامه خوان، اعلاميه خوان همه بايد اعدام شوند
تصریحات منتظری سند تکان‌دهنده دیگری برای ضرورت محاکمه سران رژیم و عاملان قتل‌عام ۶۷ به‌دلیل نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت

انتشار نوار سخنان تکاندهنده منتظری جانشین وقت خمینی در ملاقات با اعضاء ”کمیته مرگ “در 28سال پیش (24مرداد 1367) ابعاد جدیدی از قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال 1367 را فاش می‌کند و نشان می‌دهد سرکردگان رژیم از ابتدا تا کنون باید بخاطر فجیع‌ترین جنایت علیه بشریت آنهم در زندانها و در اجرای یک فرمان نابودی جمعی و نسل‌کشی باید در مقابل عدالت قرار گیرند.
 
 فتوي مکتوب خميني به کميته مرگ براي قتل عام مجاهدين در سال67
در این نوار منتظری که به‌خاطر همین اظهارات از سوی خمینی عزل شد، خطاب به اعضاء کمیته مرگ متشکل از حسینعلی نیری (قاضی شرع)، مرتضی اشراقی (دادستان)، ابراهیم رئیسی (معاون دادستان) و مصطفی‌پور محمدی (نماینده وزارت اطلاعات) می‌گوید ”بزرگترین جنایتی که در جمهوری اسلامی شده و تاریخ ما را محکوم می‌کند به دست شما انجام شده و [نام] شما را در آینده جزو جنایتکاران در تاریخ می‌نویسند ”. او تصریح می‌کند که ”اینکه ما بیاییم بدون این‌که فعالیت تازه‌یی [از جانب زندانیان] باشد اینها را اعدام بکنیم معنیش این است که... همه دستگاه قضایی‌مان غلط کرده است“.
 
 مصطفی‌پور محمدی وزیر دادگستری فعلي آخوند روحانی
هم اکنون مصطفی‌پور محمدی وزیر دادگستری روحانی و حسینعلی نیری رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات است. ابراهیم رئیسی، عضو خبرگان ارتجاع و یکی از بالاترین آخوندهای حکومتی است که تا چند ماه پیش دادستان کل رژیم بود. وی بتازگی از سوی خامنه‌ای به‌عنوان رئیس آستان قدس رضوی منصوب شد که یکی از مهمترین مراکز قدرت سیاسی و اقتصادی در نظام آخوندی است و با چپاول اموال عمومی ‌بخشی از هزینه سرکوب و صدور تروریزم و از جمله هزینه‌های جنگ سوریه را تأمین می‌کند.
 
 شهداي مجاهدين در قتل عام 67 در زندانها
منتظری در این ملاقات خطاب به سردژخیم مصطفی پورمحمدی نماینده وزارت اطلاعات تصریح می‌کند که از مدتها قبل برای این قتل‌عام برنامه‌ریزی شده بود و ”اطلاعات رویش (قتل‌عام) نظر داشت و سرمایه‌گذاری کرد و شخص احمد آقا (پسر خمینی) هم از سه، چهار سال پیش می‌گفت که مجاهدین از روزنامه خوان، مجله خوان، و اطلاعیه خوان، همه باید اعدام شوند “و می‌افزاید: ”مجاهدین اشخاص نیستند یک سنخ فکر و برداشت هستند یک منطق هستند و منطق غلط را باید با منطق صحیح جواب داد با کشتن حل نمی‌شود بلکه ترویج می‌شود “.
 
 قتل عام مجاهدين در سال 67 در زندانها توسط خميني جلاد
منتظری در مورد نقش رئیس قضاییه وقت خمینی می‌گوید ”آقای موسوی اردبیلی در نماز جمعه می‌گوید همه اینها باید اعدام بشوند بعد توی نماز جمعه می‌گویند منافق زندانی باید اعدام شود...
 
 مادر يکي از قتل عام شدگان سال 67 در خاوران
نوار صدای منتظری جانشین وقت خمینی که به علت همین اعتراضات توسط خمینی عزل شد، یک سند انکار ناپذیر در مورد لزوم محاکمه سران رژیم آخوندی و مسئولان و دست اندکاران قتل‌عام سال 1367 به‌دلیل نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت است.
 
 خاوران محل دفن قتل عاش شدگان 67
جوشش خون شهیدان سر به دار۶۷ در کارزار سالگرد قتل‌عام زندانیان سیاسی زلزله‌یی دیگر در ولایت سفیانی خامنه‌ای و زوزه‌های ترس‌آلود امام جمعه‌ها و مهره‌های سرسپرده خلیفه ارتجاع
 
زيارت مزار قتل عام شدگان توسط خانواده شهيدان و مردم و هواداران مجاهدين خلق

هشدار یک مهره باند خامنه‌ای بعد از انتشار صوت منتظری درباره قتل‌عام ۶۷: این امر از جنبه سیاسی و امنیتی تلاش برای احیای مجاهدین و فتنه‌یی دیگر است رویارویی بزرگ نزدیک است

مهدی محمدی، از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی رژیم، با وحشت‌زدگی از انتشار صوت جلسه منتظری با هیأت مرگ در جریان قتل‌عام زندانیان مجاهد در سال 67 نوشت:
 
مهدی محمدی، از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی رژیم،

”صوت تازه منتشر شده از شیخ حسینعلی منتظری در دفاع از مجاهدین از حیث تاریخی نکته جدیدی ندارد؛ دفاعی است از همانها که امام فرمود در خانه او نفوذ کرده‌اند. از جنبه سیاسی و امنیتی اما بعید است این امر با تلاش آمریکا، سعودی و اسراییل برای احیای مجاهدین با هدف خلق فتنه‌ای دیگر در انتخابات ٩٦ بی‌ارتباط باشد. شاید هم این بازی بیشتر با این هدف راه افتاده که رد کارفرمایان داخلی منافقین گم شود. هر چه باشد می‌دانند رویارویی بزرگ نزدیک است“.

اعترافهای مهره‌های خامنه‌ای درباره قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال 67 خطر استقبال نسل جدید از مجاهدین و ابراز وحشت از آینده نظام آخوندی

آخوند جنایتکار علی رازینی از سرکردگان دستگاه قضاییه خامنه‌ای درباره طرح و برنامه خمینی برای از میان برداشتن مجاهدین جهت حفظ و بقای نظام آخوندی گفت: خمینی قاطعانه پشت دادگاه انقلاب و سپاه ایستاد و نهادهای انقلابی شروع کردند به مبارزه با مجاهدین، امام قاطعانه فرمودند احکام شرع باید اجرا شود و احکام شرع اجرا شد.
 
 آخوند جنایتکار علی رازینی از سرکردگان دستگاه قضاییه خامنه‌ای
امام! در اواخر عمرشان که به بیماری مبتلا بودند و احساس می‌کردند زمان (فوت) نزدیک است, برای نجات کشور, (چند کار) استراتژیک کرد (که) اگر امام آن زمان این مسائل را حل نمی‌کردند بعدها کشور دچار بحرانهای بسیاری می‌شد.

یکی از این مسائل, مسأله مجاهدین بود که ایشان با تیزبینی فهمیدند مجاهدین دست بردار نیستند... و... دستور دادند قاطعانه برخورد شود.

آخوند رازینی گفت: بسیاری از بزرگان و نزدیکان امام (ره) در معرض دام مجاهدین بودند.

وی افزود: هدفم از گفتن این سخنان این است که می‌خواهم ماهیت این گروه مشخص شود چون نسل فعلی... نمی‌دانند این گروه چه افرادی هستند.

من در سال 60 به‌عنوان حاکم شرع به بجنورد رفتم, مسئولان فرهنگی آن شهر به من اعلام کردند که 80 الی 90 درصد از جوانان این شهر گروهکی هستند و 20 درصد حزب‌اللهی و بی‌خط.

آخوند رازینی وحشت درباره نگرانی از آینده نظام آخوندی گفت:‌ما باید هوشیاری خودمان را حفظ کنیم... ... ما باید هوشیار باشیم که آسیب نبینیم. نباید خیلی آنها را دست‌کم گرفت.

امام جمعه خامنه‌ای در قم نیز در واکنش به اعتراضات فزاینده درباره جنایت بزرگ قتل‌عام سال 67 و حمایت اجتماعی از مجاهدین گفت: نمی‌شود برای (مجاهدین) دلسوزی کرد واقعاً جای تأسف است که بعضی ناآگاهان و کسانی که فی قلوبهم مرض، اینها از (مجاهدین) حمایت می‌کنند.
 
 آخوند سعیدی امام جمعه خامنه اي در قم
آخوند سعیدی افزود:
برای منافقین دلسوزی نکنید (آیه) نمی‌شه برای منافقین دلسوزی کرد واقعاً جای تأسف است که بعضی ناآگاهان و نا آشنایان به مکتب اهل بیت یا نه کسانی که فی قلوبهم مرض اینها از منافقین حمایت می‌کنند, منافق قابل بخشش نیست مگر این‌که توبه کند...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d85d480e-6c6e-477b-8b38-594874b85931"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات