728 x 90

-

پاسدار لاریجانی بار دیگر بر دخالت رژیم در آتش‌افروزی لبنان و فلسطین اذعان کرد

-

پاسدار لاریجانی
پاسدار لاریجانی
لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع، بار دیگر بر دخالت رژیم در آتش‌افروزی لبنان و فلسطین اذعان کرد و گفت ما دفاع از حزب‌الله را پنهان نمی‌کنیم.
به گزارش رسانه‌های خبری حکومتی، پاسدر لاریجانی که در جمع شماری از مزدوران وزارت آموزش و پروش رژیم صحبت می‌کرد، گفت: «… ما دفاع خود از حزب‌الله را مخفی نمی‌کنیم و به این موضوع افتخار هم می‌کنیم که از حزب‌الله دفاع می‌کنیم… زمانی که آمریکاییها اسرائیل را تحریک کردند که جنگ 33روزه علیه حزب‌الله را شروع کند، قصد داشتند دو هفته‌یی اوضاع را تغییر دهند ولی دفاع ما از حزب‌الله باعث شد که اوضاع تغییر نکند».

پاسدار لاریجانی به دخالت جنگ‌افروزانه رژیم در فلسطین هم اذعان کرد و با دجالگری گفت: «در ماجرای جنگ غزه هم دشمن به دنبال این بود که اگر در لبنان موفق نشد کمر غزه را بشکند ولی در آن‌جا هم به موفقیت دست نیافت و در جنگ 22روزه غزه باز هم اسرائیل متحمل شکست دومی شد و در مجموع آمریکا فهمید که نمی‌تواند دیکتاتوری بین‌المللی را حاکم کند و این موضوع هدیه ایران به دنیا بود».

پاسدار لاریجانی چند روز پیش گفت که هنگام جنگ 33روزه لبنان، مقامات رژیم همراه با نقشه جنگی نزد ولی‌فقیه ارتجاع رفته و ضمن بررسی آن، به چارجویی و چگونگی کمک به حزب‌الله پرداختند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cfb0c7e1-7813-412f-b962-809b06d427bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات