728 x 90

-

دشمنی با آگاهی و سلامت مردم!

-

مردم علیه پارازیت
مردم علیه پارازیت
همیشه جریان سریع و قابل اعتماد اطلاعات، دشمن دیکتاتورها بوده و هست، موضوعی که با شکسته شدن شیشهٴ عمر دیکتاتورها در ارتباط است، به همین دلیل تلاش می‌کنند که جلوی آگاهی مردم را بگیرند، اما غافل از این‌که در عصر کبیر آگاهی و ارتباطات دیگر کاری از دست دیکتاتورها به‌خصوص دیکتاتوری ولایت‌فقیه بر نمی‌آید، پارازیت انداختن و فیلتر کردن سایتها واقعاً آب در هاون کوبیدن است.

«سلامت، سلامت، حق مسلم ماست»، «پارازیت خیانت است به ملت» این شعارهای مردم شیراز بود در تجمعی که در مقابل استانداری فارس داشتند.

موضوع از این قرار است که رژیم با پخش پارازیت آن هم در ابعاد بسیار زیاد باعث به خطر انداختن سلامتی مردم شده است، در همین رابطه رژیم دستگاهی به نام «مانور هشت» از چین خریداری کرده و سپاه پاسداران آن را در ارتفاعات «دراک» شیراز نصب کرده است، کار این دستگاه پخش پارازیت است، به‌طوری‌که 400 کیلومتر خارج از مرزهای استان فارس را هم در برمی‌گیرد. البته پخش پارازیت علاوه بر شیراز در همهٴ شهرها کم و بیش وجود دارد.

مطالعات بخش فیزیک دانشگاه تهران نشان می‌دهد که میزان پارازیت در شیراز 4 برابر تهران است، این در حالی است که چندین بار خطر امواج پارازیتی در تهران توسط مقامهای رژیم هشدار داده شده بود. به‌عنوان نمونه معصومه ابتکار وقتی که عضو شورای شهر بود گفت که شورای شهر به این نتیجه رسیده است که پارازیتها برای سلامتی تهرانیها نگران‌کننده است، سعید متصدی از کارگزاران رژیم در امور محیط‌زیست هم گفت پارازیتها سرطان‌زا هستند و باید حذف شوند، که به قول این مهرهٴ رژیم، بعد از 10سال هیچ پیگیری جدی انجام نشده است.

با این بحث می‌توان به عوارض جسمی و شدت تأثیر پارازیتها در شیراز پی برد.

از بین همهٴ این عوارض سرطان مهمترین اثر امواج الکترو‌مغناطیسی است.

بر اثر پارازیت و گرد و غبار سالانه ۸۵۵ هزار نفر در کشور به انواع سرطان مبتلا می‌شوند که شایع‌ترین نوع آن سرطان سینه است. بر این اساس، سن شروع سرطان سینه در ایران ۱۸ سال پایین‌تر از سن شیوع آن در کشورهای غربی است.

اما مسؤل پخش پارازیت در رژیم کیست؟ مسئولیت نصب دکلهای پخش پارازیت به عهدهٴ سپاه پاسداران است، آخوند روح الله حسینیان اعتراف کرد که شورای امنیت ملی این وظیفه را به سپاه محول کرده است.

موضوع پارازیت در شیراز این‌روزها به قدری حاد شده که نماینده مجلس رژیم از شیراز به نام علی اکبری هم می‌گوید: هیچ‌کس پاسخگوی معضل پارازیتها در شیراز نیست و نه وزیر کشور، نه وزیر ارتباطات و نه وزیر بهداشت پاسخ روشنی در این باره نمی‌دهند و این پارازیتها باعث شیوع سردرد، اختلال در شبکه همراه و تلویزیون و مشکلات محیطی شده است.

با وجود شواهد انکار ناپذیر در مورد پخش پارازیت در شیراز کارگزاران رژیم با وقاحت آن را شایعه می‌دانند و رد می‌کنند، در این رابطه یک مهرهٴ رژیم که ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز را به عهده دارد گفت که وجود امواج و پارازیت که اخیراً مطرح شده است، تکذیب می‌شود.

اما سؤال این جاست که این رژیم از چه چیزی هراس دارد که این طور دیوانه‌وار پارازیت پخش می‌کند و سلامتی مردم را در خطر قرار می‌دهد؟

واقعیت این است که با تحقیقات بسیاری در رابطه با موضوع پارازیت و تاثیرات آن بر سلامتی انسانها در جهان انجام شده است که مجموعه‌این تحقیقات که توسط سازمان بهداشت جهانی و ارگان ارتباطی ملل‌متحد به نام آی تی یو جمع‌بندی شده و در قطعنامه‌ای به نام قطعنامه 176 در سال 2014 در کره جنوبی انتشار یافت. این قطعنامه خواستار شد که دولتهای عضو ملل‌متحد به مسؤلیتهای خودشان در مقابل شهروندان برای حفاظت از امواج الکترومغناطیسی اقدام کنند، باید توجه داشته باشیم که اکثر موارد تحقیقی به امواجی اختصاص دارد که در استفاده‌های معمولی مثل تلفن و ماکرو ویو یا وای‌فای هست که با امواج با قدرت و شدت بیشتر که در پارازیتهایی که در رژیم توسط دستگاههای خودش در سطح شهری مثل شیراز منتشر می‌کند قابل مقایسه نیست. این تحقیقات اساساً امواج با قدرت را در بر نمی‌گیرد و تحقیق علمی در این مورد صورت نگرفته است، چون که تحقیقات علمی بنا بر قوانین بین‌المللی و عرف بین‌المللی نباید داوطلبان را در معرض خطر بدهند و اتفاقاً ارگان سازمان ملل‌متحد به این اشاره می‌کند که ما نمی‌توانیم در رابطه با این‌که افراد در مدت طولانی در معرض این نوع از اشعه‌ها باشند با این قدرت نظری بدهیم که این حرف باعث شد این ارگان مربوطه این نوع از اشعه‌ها را (که رژیم پخش می‌کند) در گروه ”ب ” (یعنی اشعه‌هایی که منجر به سرطان می‌شود) جا بدهد.

البته طبق معمول رژیم مدعی است که تأثیرات پارازیت جو سازی است و برخی کارشناسان رژیم هم پشت همین ادعا را گرفتند و گفتند که این اشعه‌ها تأثیرات منفی ندارد!

به راستی اگر این ادعاها درست است، پس چرا خانم معصومه ابتکار در سال 2014 در رابطه با واکنش نسبت به همان قطعنامه ملل‌متحد گفت که ما تلاش می‌کنیم که این وسایل را جمع کنیم و می‌دانیم که برای سلامتی مردم مضر هستند.

حالا چه شده است که بعد از قریب به سه سال هیچ عمل جدی انجام نشده و هر مهره‌ای در رژیم گوید نمی‌دانیم که این پارازیتها توسط چه ارگانی تولید می‌شوند و هیچ ارگانی مسئولیت آن را برعهده نمی‌گیرد، نه وزارت بهداشت نه وزارت تلگراف تلفن و نه... هیچ‌کس! فقط به هم دیگر پاس می‌دهند، تا مشخص نشود که بالاخره مسئول اصلی قضیه کیست و کجاست.

قابل توجه آن‌که کشورهایی که به ارسال پارازیت اقدام می‌کنند، هرگز در این سطحی که رژیم ایران این کار را می‌کند نیست و این میزان ارسال پارازیت مختص به رژیم آخوندی است. البته رژیمهای جنایتکاری مانند کره شمالی و رژیم سوریه هم از این کارها زیاد کرده‌اند، ولی اصلاً در این حد و به این گستردگی که جمعیت بسیار زیادی را مورد تأثیر قرار بدهد، نبوده است.

بعضی از گزارشات می‌گویند که نزدیک 40 تا 60 درصد ساکنان تهران در معرض این پارازیتها قرار دارند بنابر‌این می‌شود گفت که در این حیطه هم رژیم ولایت‌فقیه رکورد زده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cf35d732-46fb-49e8-b610-b9b84a6a68b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات