728 x 90

اعتراف سخنگوی دولت روحانی به شکست طرح رژیم ایران در جریان سفر به نیویورک

علی ربیعی سخنگوی دولت روحانی
علی ربیعی سخنگوی دولت روحانی

علی ربیعی سخنگوی دولت روحانی در جمع خبرنگاران به شکست طرح رژیم آخوندی در جریان سفر آخوند روحانی به نیویورک و ترکیدن بادکنک مذاکره در جریان این سفر اعتراف کرد.

 

ربیعی گفت: همزمان شدن ورود رئیس‌جمهور به نیویورک با صدور بیانیه حیرت‌انگیز و غیرمسئولانه سه کشور بریتانیا، آلمان و فرانسه در محکوم کردن ایران به بهانه حملات صورت گرفته به تأسیسات نفتی آرامکو در عربستان سعودی احتمالاً به هدف تحت فشار روانی قرار دادن ایران در بدو رایزنیهای دیپلماتیک صورت گرفت مشخص بود آمریکایی‌ها همه تلاش خود را برای ایجاد جو ایران هراسی و منزوی کردن رئیس‌جمهور ایران به‌عمل آورده بودند.

 

علی ربیعی افزود: در عین‌حال رئیس‌جمهور به رهبران اروپایی خاطرنشان کرد که مسئولیت گریزی آمریکا هیچ ارتباطی با ضرورت انجام تعهدات طرفهای اروپایی ندارد و توجیه کننده ناتوانی آنها در انجام تعهدات قانونی‌شان نیست آمریکا اشتیاق زیادی به گفتگو نشان داد اما خروج آمریکا از بن‌بست خود ساخته‌اش به چیزی فراتر از اشتیاق صرف احتیاج دارد.

 

سخنگوی دولت روحانی در ادامه گفت: ما به دیپلماسی و راه‌حل نهایی نزدیک بودیم اما دولت آمریکا مانع از انجام آن شد مسئولیت عدم شکل‌گیری گفتگو در نیویورک مستقیماً برعهده دولت آمریکاست...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd69065c-94f1-4b5b-9b01-719f1fc49977"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات