شیخ کاظم آل عنیزان رئیس شورای عشایر جنوب عراق اقدامات دولت عراق و اطلاعات رژیم آخوندی علیه ساکنان قرارگاه اشرف را به شدت محکوم کرد.
وی گفت: ما مسئولیت کامل سلامتی مجاهدین ساکن اشرف را برعهده آمریکا و سازمان مللمتحد میدانیم و خواستار پایان بخشیدن به این اعمال جنایتکارانه علیه فرزندان خلق مظلوم ایران که میهمان عراق هستند، میباشیم.
وی گفت: ما مسئولیت کامل سلامتی مجاهدین ساکن اشرف را برعهده آمریکا و سازمان مللمتحد میدانیم و خواستار پایان بخشیدن به این اعمال جنایتکارانه علیه فرزندان خلق مظلوم ایران که میهمان عراق هستند، میباشیم.