728 x 90

-

آثار و نتایج حذف یارانه‌ها: افزایش ۱۵درصدی کرایه تاکسی در تهران

-

افزایش چشمگیر کرایه تاکسی در سطح شهر تهران
افزایش چشمگیر کرایه تاکسی در سطح شهر تهران
سایت فرارو امروز نوشت: رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر تهران از تصمیم‌گیری نهایی این کمیسیون در مورد کرایه حمل‌ونقل عمومی خبر داد و افزایش کرایه‌ها را به‌طور متوسط ۱۵درصد برآورد کرد.

حمزه شکیب در گفتگو با خبرگزاری رژیم، ایلنا، با اعلام این‌که روز گذشته آخرین بررسیها در مورد نرخ کرایه تاکسی، مینی‌بوس و اتوبوسهای ریالی در کمیسیون عمران شورای شهر انجام شد تاکید کرد: تصمیم‌گیری و پیشنهاد کمیسیون عمران به‌عنوان کمیسیون اصلی در این زمینه به صحن شورای شهر ارائه می‌شود.
او افزود: مطابق با بررسیهای کمیسیون عمران و با در نظر گرفتن تمام شرایط راننده‌های تاکسی و هدفمندی یارانه‌ها میانگین افزایش نرخ کرایه تاکسیها ۱۵درصد بوده و این نرخ برای مدت‌زمان محدودی اعمال می‌شود.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر تهران در ادامه در مورد این زمان محدود یادآور شد: افزایش ۱۵درصدی کرایه تاکسی که به‌صورت میانگین اعمال می‌شود از زمان ابلاغ مصوبه تا ۳۱فروردین‌ماه در سطح شهر تهران و برای تاکسیها به مدت ۳ماه اعمال می‌شود.

کرایه اتوبوسهای ریالی ۲۵ تا ۵۰تومان افزایش می‌یابد
شکیب در ادامه با اشاره به افزایش نرخ کرایه اتوبوسهای ریالی و مینی‌بوسهای سطح شهر یادآور شد: این نرخ به‌طور میانگین ۱۵درصد افزایش می‌یابد به‌طوری که نرخ اتوبوسها و مینی‌بوسها به‌اندازه ۲۵ یا ۵۰تومان افزایش پیدا می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c5bed0b9-2ce5-4cf7-8ccc-e61cd9cdfdbd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات