728 x 90

اذعان سخنگوی ستاد حکومتی مقابله با کرونا به گردش ویروس جهش‌یافته انگلیسی در ۳۱استان کشور

کرونا در ایران
کرونا در ایران

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد حکومتی مقابله با کرونا امروز ۳فروردین۹۹ در تلویزیون شبکه یک رژیم گفت: «الان من اعلام می‌کنم که در ۳۱استان ویروس جهش‌یافته انگلیسی در حال گردش هست».

تلویزیون شبکه یک رژیم: «رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری تهران می‌گوید مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستانها افزایش یافته و با ادامه این روند تا دو هفته دیگر بیمارستانها اشباع خواهد شد و از اواخر فروردین آمار فوتیها بالا خواهد رفت».

سوال مجری: «اون موضوع اشباع شدن بیمارستانها تا دو هفته آینده هم که رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح گفته بود نگرانی‌های جدی ایجاد می‌کند چی کار باید کرد که جلوگیری کنیم این اتفاق نیفتد چون خیلی خطرناک است».

رئیسی: «بله ببینید اولاً موضوع این است که این ویروس جهش‌یافته انگلیسی قبلاً ما اعلام می‌کردیم ۲۰ تا ۲۵ تا ۲۸ تا استان الآن من اعلام می‌کنم که در ۳۱استان ویروس جهش‌یافته انگلیسی در حال گردش هست... میشه پیش‌بینی کرد که اگر تعداد بیماران زیاد بشه... . خب قطعاً می‌تواند خطرناک باشد و بیمارستانها را ضریب اشغال تختها را قطعاً بالاتر خواهد برد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3580b19-cc2c-4f32-b57e-12b57bd862e8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات