728 x 90

تشدید سرکوب ,

سرکوب هموطنان مسیحی در سالگرد میلاد عیسی مسیح

-

سال جدید میلادی
سال جدید میلادی
همزمان با آغاز سال جدید میلادی و برگزاری مراسم جشن عید میلاد مسیح و سال نو میلادی، فشار روی هموطنان مسیحی افزایش یافته است و از برگزاری مراسم جشن توسط عده‌یی از آنان جلوگیری می‌شود. از جمله طی روزهای گذشته چند هموطن مسیحی از سوی نیروهای امنیتی رژیم بازداشت شدند. این هموطنان در حالی که مشغول جشن عید میلاد مسیح بودند، توسط مأموران رژیم دستگیر و منازلشان مورد تفتیش قرار می‌گیرد و کتب، کامپيوتر و وسایل شخصی آنها ضبط می‌شود.
از جمله این اقدامات سرکوبگرانه، یورش مأموران سرکوبگر رژیم با لباس‌شخصی و مجهز به سلاح کمری و بیسیم در روز پنجشنبه همزمان با جشنهای میلاد مسیح، به یک کلیسای خانگی در رودهن، و دستگیری 9نفر از مسیحیان می‌باشد.
سرکوب هموطنان مسیحی در حالی است که آخوند حسن روحانی دجالگرانه و فریبکارانه طی پیامی به‌مناسبت سال نو مسیحی، ایران تحت حاکمیت آخوندها را ”خانه امن مسیحیان“ دانست
پیشتر از این و مشخصاً از تابستان امسال فشار بر روی هموطنان مسیحی به‌طور بی‌سابقه‌یی در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، کرج، رودهن و... افزایش یافته و در زندانهای رژیم آخوندی نیز آنان مورد اذیت و آزار مأموران رژیم قرار دارند.
سه کشیش مسیحی که در زندان مرکزی کرج محبوس هستند در بیدادگاه رژیم به «اقدام علیه امنیت ملی و تشکیل گروه به قصد براندازی نظام» متهم شده‌اند.
دژخیمان رژیم آخوندی در زندان مرکزی کرج به‌منظور فشار بر زندانیان هموطن مسیحی اقدام به جدا‌سازی و قطع ارتباط آنها با دیگران کرده‌اند
افزایش فشار بر هموطنان مسیحی همزمان است با جلوگیری رژیم از ورود 4 پارلمانتر انگلیسی به ایران، که امیدوار بودند وضعیت اذیت و آزار اقلیتهای مذهبی به‌خصوص مسیحیان در ایران تحت حاکمیت آخوندها را بررسی کنند (سایت وال استریت ژورنال17آبان 93)
بر اساس پژوهش سازمان غیردولتی ”کمک به کلیسای در خطر“ که روز12آبان 93 گزارش دوساله خود را در این رابطه منتشر کرد، ایران جزو کشورهایی است که بیشترین میزان خشونت را علیه اقلیتهای مذهبی اعمال می‌کنند.
از ابتدای روی کارآمدن رژیم منحوس خمینی همواره پیروان سایر مذاهب و اقلیتهای دینی و مذهبی تحت ستم و سرکوب و تبعیض مضاعف این رژیم بوده‌اند. هم‌اکنون دست‌کم 49 مسیحی پروتستان در ایران تحت حاکمیت آخوندی زندانی هستند که بسیاری از آنها به‌خاطر شرکت در مراسم مذهبی در کلیساهای خانگی بازداشت شده‌اند. این هموطنان همواره به بهانه آخوند‌ساخته جاسوسی مورد اتهام و تعقیب قرار می‌گیرند.
واقعیت این است برای رژیم دین‌فروش آخوندی مسلمان و مسیحی فرق نمی‌کند و آنچه برایش مهم است ”حفظ نظام“ ننگینش به هر قیمت است.
”پس، ننگ ابدی بر خمینی و خامنه‌ای و رژیم شریران دینفروشی باد که نقاب اسلام به چهره زده‌اند، اما شقی‌ترین دشمنان مسیح (ع) و محمد (ص) هستند... دژخیمانی که به‌خاطر اعتقادات مذهبی و به‌خصوص پیروی از پیامهای واقعی محمد (ص) و مسیح (ع)، اعدام و شکنجه می‌کنند و بدترین تبعیض و شقاوت را روا می‌دارند...
اما این صدای مسیح (ع) است که بر سر همین دینفروشان فریاد می‌کشید که: «وای بر شما که می‌کوشید خود را دیندار جلوه دهید، ولی در زیر آن عبای مقدستان، دلهایی پر از ریاکاری و گناه دارید... وای به‌حال شما… که مهمترین احکام خدا یعنی نیکویی، گذشت و صداقت را فراموش کرده‌اید. ای عصاکشهای کور که پشه را از صافی میگذرانید ولی شتر را می‌بلعید“ (از پیام خانم مریم رجوی به‌مناسبت سالروز میلاد مسیح و آغاز سال 2015 میلادی)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bf3fd458-a9f6-415b-a29d-191851b7e086"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات