کارگران کارخانه پارچه بافی سبلان اردبیل تجمع اعتراضی برگزار کردند.
تجمع کنندگان گفتند: بیش از یکسال است کمتر از حقوق 2ماه دریافت کردهایم.
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bcd4dfbe-b145-4d79-a1cf-2d080bf8892f"></iframe>