728 x 90

فاجعه کرونا در ایران - روزنامهٔ حکومتی جهان صنعت: آمار مرگ و میر کرونا به هزار و ۲۰۰نفر در روز خواهد رسید

کرونا در ایران
کرونا در ایران

این خبر بروز میشود 

 

 

آی‌سی‌یوها ظرفیت ندارند، سیستم درمانی کشور فرو ریخته است

امیرعلی سوادکوهی، فوق تخصص مراقبت‌های ویژه و رئیس انجمن مراقبت‌های ویژه ایران گفت که بیمارستانها دیگر ظرفیتی ندارند، شرایط تا این حد بحرانی است به‌طوری‌که در بیمارستانهای دولتی مردم در محوطه دراز کشیده‌اند.

سیستم درمانی کشور فرو ریخته است، مسئولان هم به این موضوع آگاه هستند اما حرفی برای گفتن ندارند. وقتی مریض را محوطه بیمارستان درمان کنید یعنی سیستم درمانی فرو ریخته است.

وضعیت در بیمارستانهای دولتی فاجعه است، مریض‌هایی با میزان اکسیژن ۵۰درصد در بخش بستری شده‌اند و آنجا فقط صبر می‌کنند تا مریض فوت کند.

این در حالی است که باندهای مافیایی در حال صادرات کپسولهای اکسیژن به سایر کشورها هستند.

 

وضعیت کرونایی شهر مشهد آن‌چنان فاجعه‌بار است که فقط به آن می‌شود گفت سونامی مرگ

در ویدیوی که در شبکه‌های اجتماعی از یکی از بیمارستانهای مشهد منتشر شده یکی از پرستاران از تعداد فوتیهای زیاد کرونایی در این شهر خبر می‌دهد و می‌گوید متأسفانه شرایط اصلاً خوب نیست، اسم این موقعیت را می‌شود گذاشت سونامی مرگ. .

 

روزنامهٔ حکومتی: آمار مرگ و میر کرونا به هزار و ۲۰۰نفر در روز خواهد رسید

روزنامهٔ حکومتی جهان صنعت در مطلبی با‌عنوان «مردم مسببان روزهای سیاه را نمی‌بخشند» به فاجعهٔ کرونا در ایران آخوند زده اعتراف کرد و نوشت: «خون هر بیماری که جانش را در این روزها از دست می‌دهد، به گردن افرادی است عامل رسیدن کشور به این وضعیت هستند. روزانه بیش از ۵۰۰تن فوتی داریم و خواه ناخواه وارد پیک ششم و پیک‌های بعدی می‌شویم. وضعیت اسفناک دارو نیز رنجی مضاعف را به بیماران و خانواده‌هایشان تحمیل کرده.

باید منتظر افزایش مرگ‌و‌میرها باشیم، به‌طوری که برخی پیش‌بینی‌ها از مرگ‌ومیر روزانه بالای هزار و ۲۰۰تن حکایت دارند».

 

عضو مجلس ارتجاع: در گیلان بیمارستانها جا ندارند؛ بیماران را در خیابان‌ها می‌خوابانند

کاظم دلخوش عضو مجلس ارتجاع روز چهارشنبه ۲۰مرداد در سخنانی با اعتراف به‌وقوع فاجعه در استانهای شمالی گفت «بیمارستانها جا ندارند و بیماران را در خیابان‌ها می‌خوابانند. حتی دارو و تجهیزات هم وجود ندارد به‌طوری که از بعد از شیوع کرونا تاکنون شب گذشته بیشترین فوتی را در گیلان داشتیم».
این عضو مجلس ارتجاع در ادامه گفت: «تیمی تشکیل شود و به وضعیت استانهای شمالی کشور رسیدگی شود. دارو و تجهیزات وجود ندارد. بیمارستانها هم تختی برای بستری ندارند و اصلاً جا ندارند. وضعیت به‌گونه‌یی رسیده که بیشتر بیماران کرونایی را در محوطه حیات بیمارستان بستری می‌کنند».

 

بحران کرونا؛ تعداد بالای اجساد جان‌باختگان بیماری کرونا در سردخانه بیمارستان قائم مشهد

تصاویر منتشر شده از سردخانه این بیمارستان، تعداد بالای اجساد جان‌باختگان بیماری کرونا خبر از فاجعه‌یی بزرگ می‌دهد.

 

 

کمبود از دارو به تابوت هم رسید!

سایت خبر فوری رژیم طی مطلبی به وضعیت بحرانی و کمبودهای جدی دارویی و ... اشاره کرد و نوشت: بالاخره هشدار کارشنــاسان به حقیقت پیوست و کشــور با کمبود شدید دارو، تخت‌های بیمارستانی، واکسن، سُرم و… مواجه شد. کمبودهایی که در صورت تداوم شرایط فعلی و افسارگسیخته کرونای دلتا، می‌تواند به‌زودی رنگ و بوی فاجعه به خود بگیرد. موضوع کمبود دارو، از چند سال گذشته جدی بود، اما با افزایش شمار مبتلایان به کرونا طی چند وقت اخیر، شرایط داروخانه‌ها نیز مانند بیمارستان‌ها بحرانی‌تر شد و معلوم نیست که مسئولان وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو، که این روزها مشغول جمع کردن وسایل‌شان از روی میزهای مدیریت‌شان هستند، چرا توضیحی در این رابطه نمی‌دهند. (خبر فوری رژیم ۲۰ مرداد).

 

 

روزنامهٔ حکومتی اعتماد هشدار افزایش فوت روزانه کرونا به ۶۰۰ الی ۸۰۰نفر

روزنامهٔ حکومتی اعتماد: مرگ صعودی؛ قطعی برق شش ساعته در روزهای گذشته باعث شد تولید اکسیژن تقریباً به نصف برسد... بنا به تأیید مراقبان سلامت در بیمارستانهای عمومی استانها، سویه «دلتا» از ابتدای تابستان، تمام کشور را فراگرفته، این متخصصان با ابراز نگرانی شدید از روزهای پیش‌رو می‌گویند با وجود این آمار رو به افزایش، هنوز حتی به «قله» پیک پنجم هم نرسیده‌ایم (روزنامهٔ حکومتی اعتماد رژیم۱۹مرداد).

 

شرایط فراتر از بحران

روزنامه حکومتی مستقل: هاشم موذن‌زاده هماهنگ‌کننده گروه پزشکان گفت: آنچه که الآن در آن هستیم شرایط بحران نیست، بلکه شرایط فراتر از بحران است ما در وضعیت فوق اشباع هستیم. تخت‌های بیمارستانی کاملاً پر شده‌اند و الآن ما جایی برای بستری کردن بیماران نداریم. این شرایط بحران نیست یک شرایطی به سمت فروپاشی است... شما اولویت اصلی را که عدم مدیریت در کشور هست را فراموش کردید... یکی از مواردی که می‌تواند کاملاً جرم تلقی شود رهاسازی وضعیت است... (روزنامهٔ حکومتی مستقل رژیم۱۹مرداد)

 

معاون وزارت بهداشت رژیم : آمار مرگ و میر کرونا تا یک ماه و نیم دیگر صعودی خواهد بود

حریرچی معاون وزیر بهداشت رژیم گفت: «اگر واکسیناسیون، زودتر انجام می‌شد چنین وضعی را نداشتیم. تا یک ماه آینده، تعداد موارد ابتلاء افزایش خواهد یافت و تا یک ماه و نیم دیگر، موارد مرگ، صعودی خواهد بود و این در حالی است که در داخل کشور عامل تشدید کننده تجمع نداشته باشیم، این ارزیابی با توجه به شرایط عادی انجام شده است» (ایرنا ۱۹ مرداد ۱۴۰۰).

 

ساری: بیمارستانها لبالب از بیمار هستند و کسی را، حتی در راهروها، نمی‌پذیرند

 

کمبود تابوت و آمبولانس در کلان شهر مشهد

فرماندار رژیم در مشهد گفت، افزایش آمار فوت‌شدگان ناشی از فاجعه کرونا در مشهد منجر به کمبود تابوت و آمبولانس در این کلان‌شهر شده است.
سایت حکومتی تجارت‌نیوز روزسه شنبه ۱۹مرداد نوشت، محمدرضا هاشمی فرماندار رژیم در مشهد، با بیان افزایش آمار فوت‌شدگان ناشی از فاجعه کرونا در مشهد منجر این کلان شهربا کمبود تابوت و آمبولانس مواجه شده است.
هاشمی گفت، در خصوص انباشت اجساد در بیمارستان‌ها نگرانی‌هایی وجود داشت که با هماهنگی‌های انجام‌شده اجساد شب گذشته جهت تغسیل به بهشت رضوان منتقل شدند.
این حالی است ‌که، آمارهای غیررسمی حکایت از سه‌رقمی شدن فوتی‌های ناشی از کرونا در مشهد دارد، اما این کارگذارحکومتی اذعان کرد، روز گذشته ۴۲ نفر در مشهد براثر کرونا فوت کردند.

 

-مشهد کرونا

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bac902e1-ed31-44f6-9ee2-424d06dc49bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات