728 x 90

اتمي رژيم ,مذاكره آمريكا با رژيم,

براد شرمن: سیاست مماشات آمریکا با رژیم ایران، کاملأ شکست خورده است

-

براد شرمن عضو کنگره آمریکا
براد شرمن عضو کنگره آمریکا
براد شرمن عضو کنگره آمریکا در یک مصاحبه اختصاصی با صدای آمریکا تصریح کرد «سیاست مماشات آمریکا در قبال رژیم ایران طی ده سال گذشته کاملاًًًًًً شکست خورده است»
براد شرمن رئیس کمیته منع گسترش جنگ‌افزارهای هسته‌یی، تروریسم و تجارت در کنگره آمریکا در پاسخ به این سؤال که برای مقابله با فعالیتهای هسته‌یی رژیم چه کاری باید انجام داد؟ گفت: من طرفدار تحریمهای سخت هستم اما نه به‌نحوی که زندگی مردم را مختل کند بلکه رژیم را وادار به تغییر رفتار و سیاست خود بکند.

به نظر من سیاست ما در ده ساله گذشته در قبال رژیم ایران یک شکست کامل بوده است، دلیل من این است که همین حالا سانتریفوژهای رژیم ایران دارند کار می‌کنند. این به‌معنای آن است که پیشتر کلینتون نتوانست از چرخش سانتریفوژها جلوگیری کند، ما حتی از وجود فعالیتهای هسته‌یی رژیم اطلاع نداشتیم تا این که سازمان مجاهدین خلق ایران وجود آنها را افشا کرد.

بعد هم دولت بوش آمد و فقط حرف زد و عمل نکرد و حالا هم دولت اوباما حرفهای قشنگی می‌زند. کمی هم بیشتر از دولت بوش اهل عمل است، اما به‌طور کلی سیاستهایی که ما در این مدت دنبال کرده‌ایم با شکست روبه‌رو بوده است.

براد شرمن در پاسخ به این سؤال که چرا با حذف گزینه نظامی مخالفید گفت: گزینه نظامی یکی از راههای است که ما به رژیم ایران بگوییم که شما به‌خاطر برنامه‌های هسته‌یی هم از نظر سیاسی و هم از نظر اقتصادی بهای گزافی می‌پردازید و این برنامه برای شما گران تمام می‌شود و همه چیز را از دست می‌دهید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ba72a1b5-e08e-4678-a62a-20eee2e6fd68"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات