728 x 90

-

اعتراضات در جیرفت، نجف آباد، همدان، تهران، اراک، رفسنجان، شیراز و پرند

-

اعتصاب پرسنل مخابرات راه دور شیراز
اعتصاب پرسنل مخابرات راه دور شیراز
اعتراض و قیام، هر فرصت، هر زمان، هر مکان

تجمع اعتراضی سیلزدگان جیرفت
اعتراض جمعی از مردم نجف آباد
حرکت اعتراض دانشجویان آزاد همدان
اعتصاب تاکسی داران خط همدان به اسدآباد
اعتراض کارگران شرکت نفت فلات قاره در تهران
استمرار تحصن کارگران کارخانه سیمان زرین رفسنجان
ادامه اعتصاب پرسنل مخابرات راه دور شیراز
تجمع اعتراضی کشاورزان اراک
اعتراض جمعی از مردم پرند در استان البرز
و احکام سنگین قضاییه جنایتکار خامنه‌ای برای زندانیان سیاسی در بندرعباس، کرج، گلپایگان، مهاباد و دهگلان

ـ جمعی از مردم جیرفت که خانه و کاشانه خود را بر اثر سیل از دست دادند، در مقابل فرمانداری رژیم تجمع کردند و به خودداری کارگزاران رژیم از کمک‌رسانی به سیلزدگان و تأمین اولیه‌ترین مایحتاج آنان اعتراض کردند. در جریان این سیل بیش از هزار واحد مسکونی خسارات جدی دیده و تخلیه شده‌اند

ـ جمعی از مردم نجف آباد در اعتراض به اقدام جنایتکارانه مأموران نیروی انتظامی برای توزیع مواد مخدر در میان جوانان به‌ویژه دختران در مقابل یکی از کلانتریهای این شهر تجمع کردند. مأموران نیروی انتظامی معترضان را با باتون برقی و گازهای اشک مورد حمله قرار دادند.

ـ دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد همدان در اعتراض به اقدامهای رژیم آخوندی برای ایجاد محدودیتهای اینترنتی و جلوگیری از دسترسی به مقالات خارجی معتبر تجمع کردند و خواستار برچیدن این محدودیتها شدند.

ـ تاکسی داران خط همدان به اسدآباد اعتصاب کردند. این اعتصاب در اعتراض به کسادی کار و حضور تاکسیهای غیرمجاز برگزار شد.

ـ کارگران کارخانه سیمان زرین رفسنجان روز چهارشنبه شانزدهمین روز تحصن خود را پشت سر گذاشتند. کارگران در اعتراض به اخراج 10تن از کارگران تحصن کردند.

ـ کارگران، کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات راه دور شیراز به تجمع خود در مقابل وزارت صنایع و معادن رژیم در تهران ادامه دادند. آنها به واگذاری این شرکت به یک عضو هیأت‌رئیسه بانک مرکزی رژیم اعتراض دارند. این تجمع از روز 13مرداد شروع شده است.

ـ جمعی از کارگران شرکت نفت فلات قاره در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند. کارگران به پایین بودن حقوقها با توجه به گرانی و تورم سرسام‌آور اعتراض کردند.

ـ جمعی از کشاورزان اراک در مقابل اداره کشاورزی رژیم تجمع کردند و به سیاست رژیم آخوندی برای خرید محصول گندم از آنها با قیمت پایین اعتراض کردند. کشاورزان می‌پرسند: چگونه است که دولت گندم وارداتی چینی را به قیمت هر کیلو هزار تومان می‌خرد اما از ما کشاورزان گندم مرغوب را به قیمت 720 تومان می‌خرند.

ـ جمعی از ساکنان فاز 5 مسکن مهر پرند در استان البرز به وصل نشدن تلفنهای ثابت این منطقه به‌رغم گذشت بیش از یک سال و نیم اعتراض کردند. آنان در محل اداره مخابرات تجمع کردند.

ـ بر اساس گزارش منتشر شده زندانی سیاسی ارژنگ داوودی در شعبه ۳ بیدادگاه رژیم در بندرعباس توسط جنایتکاری به نام جواد دمساز مورد محاکمه قرار گرفت. در این دادگاه فرمایشی به ۲ فقره پرونده‌سازی بازجویان وزارت اطلاعات علیه این زندانی سیاسی پرداخته شد. اتهام یکی از پرونده‌ها محاربه از طریق هواداری از سازمان مجاهدین خلق ایران می‌باشد.

ـ در گلپایگان مأموران اطلاعات آخوندی با کارشکنی مانع از درمان زندانی سیاسی علی اصغر نیکبخت به‌رغم کهولت سن و بیماریهای حاد می‌شوند تا وی را به این شیوه زجرکش کنند.

ـ دژخیمان زندانی سیاسی جبار حسنی اهل دهگلان کردستان را به زندان گوهردشت کرج منتقل کردند. وی مدتی قبل توسط قاضی جلاد محمد مقیسه به اتهام تهدید علیه امنیت محاکمه گردید و به ده سال زندان محکوم شد.

ـ فیروز حمیدی یکی از زندانیان سیاسی محبوس در زندان گوهردشت کرج به اتهام اقدام علیه امنیت به 20سال توسط قاضی جنایتکار محمد مقیسه محکوم گردید.

ـ دژخیمان رژیم آخوندی زندانی سیاسی برهان اصغریان را به پنج سال زندان محکوم کردند. اتهام وی اقدام علیه امنیت عنوان شده است.

ـ قاسم احمدی روزنامه‌نگار کرد اهل مهاباد به چهار سال زندان محکوم گردید. وی در اسفند ماه 91 دستگیر گردید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b7a2e6db-ef90-48de-9364-5a691574ebc6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات