728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

اعتراف آخوند نوری همدانی: خامنه‌ای برای این‌که به دشمن سوژه ندهند مسائل را به‌صراحت بیان نمی‌کنند

-

آخوند نوری همدانی
آخوند نوری همدانی
نوری همدانی از آخوندهای قم روز سه‌شنبه 18خرداد به درگیری باندی در رأس نظام آخوندی اعتراف کرد و گفت: «امروز در کشور دو اراده برای اداره کشور وجود دارد، مقام معظم رهبری برای این‌که سوژه‌یی دست دشمنان ندهند بسیاری از مسائل را به‌صراحت بیان نمی‌کند… دو فکر بودن اخلال ایجاد می‌کند و باعث می‌شود دشمن نفوذ کرده و اعمال قدرت کند» .

وی که با اعضای شورای مرکزی باند فاشیستی مؤتلفه دیدار می‌کرد افزود: «متأسفانه در کشور برخلاف حرف فقها و مراجع حرفهایی وجود دارد. روزگاری سخنرانی و نوشتن، اثر داشت اما امروز می‌بینیم کارهایی انجام می‌شود و حرفهایی زده می‌شود که برخلاف نظر ما و شما است و دیگر فقط نوشتن و سخن گفتن کافی نیست بلکه باید به میدان عمل آمد» .

آخوند نوری همدان مخالفت خود را برجام اعلام کرد و با اشاره به این‌که از ابتدا باید روشنگری در این زمینه صورت می‌گرفت، با نگرانی گفت: «متأسفانه مشکلات اقتصادی، تورم و رکود جدی است و برای راه‌کارها باید به میدان آمد و حرف زد» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b5420bca-9997-4914-9bd3-e89428d22756"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات