728 x 90

تجمع اعتراضی مال‌غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در رشت

تصاویر مال باختگان در رشت
تصاویر مال باختگان در رشت
جمعی از مال‌غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین روز گذشته یکشنبه 31 اردیبهشت 96 با تجمع در مقابل دفتر این مؤسسه در رشت نسبت به چپاول داراییهای خود توسط این مؤسسه دست به اعتراض زدند.

یکی از اعتراض کنندگان گفت ”از شهریور 94 تاکنون حدود 20ماه است که سود حسابهای سپرده‌گذاران مؤسسه مالی اعتباری کاسپین پرداخت نشده است. نه‌تنها مدت‌هاست سودی به حسابهای سپرده‌گذاران تعلق نگرفته بلکه اصل پول آنها نیز کم شده است و تاوان کسری و ورشکستگی مؤسسه را از سپرده‌گذار می‌خواهند جبران کنند“.

یکی دیگر از تجمع‌کنندگان اضافه کرد ”به‌دلیل مشکلات مالی و درگیریها و شکایات، حدود 6ماه است که اصلاً پرداختی صورت نگرفته و اکنون پس از 6ماه مؤسسه که زیر نظر بانک مرکزی است مدعی شده که به هیچ عنوان سود سپرده‌ها را نمی‌پردازد“.

تجمع‌کنندگان که نتیجه‌یی از تجمع خود در مقابل این مؤسسه نگرفتند وارد شعبه سرپرستی و اتاق رئیس شعبه شدند و با سر دادن شعارهای هم‌چون 'مرگ بر دزد' و 'کاسپین دزدی می‌کنه، دولت حمایت می‌کنه'، 'دولت روحانی، با وعده توخالی' و 'دولت حامی دزد، نمی‌خوایم نمی‌خوایم' سر دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b219eb0e-3ac4-445f-bdfa-cd4ee711e7a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات