بیش از 300تن از مردم روستاهای شهرستان کوهرنگ در محل احداث تونل سوم کوهرنگ تجمع اعتراضی برگزار کردند و و مأموران سرکوبگر نیرو های انتظامی درگیر شدند.
تجمع کنندگان گفتند دولت 66میلیارد تومان بابت زمینهایشان به این افراد بدهکار است اما از پرداخت آن خودداری میکند.
-
کارگران کوهرنگ در تجمع اعتراضی، با مأموران سرکوبگر درگیر شدند
-
- سیاست
- 1388/07/05
تجمع کارگران -ارشیو
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af539705-2d7d-4cd3-9d26-26b2a8945bac"></iframe>