728 x 90

كنفرانس در پاريس 2مهر 93,

فشار و شانتاژ قاضی بروگیر و پلیس فرانسه علیه شهروندان فرانسوی برای شکایت از مجاهدین

-

کلود روت ودمینیک هولار
کلود روت ودمینیک هولار
در جریان کنفرانس پاریس که در ارتباط با حکم دادگستری فرانسه و پیروزی عدالت و مقاومت برگزار شده بود، شماری از شهروندان فرانسوی که به مجاهدین و مقاومت ایران کمک کرده بودند، روی سن رفتند و شهادت دادند که چگونه توسط قاضی بروگیر و پلیس فرانسه تحت فشار و شانتاژ قرار گرفته بودند تا علیه مجاهدین شکایت کنند و بگویند که از طرف مجاهدین فریب داده شده‌اند.
آقای دومینیک هولار و خانم کلود روت به‌نمایندگی از سوی شماری از شهروندان فرانسوی شرح دادند که پلیس چگونه می‌خواست به آنها القا کند که مجاهدین تروریست هستند. اما آنها این شانتاژها را رد کردند.
آقای دومینیک هولار گفت که آنها می‌خواستند به هر نحوی شده پرونده علیه مجاهدین را پر کنند و از همین رو رفتند و تعدادی شاهد و به‌اصطلاح قربانی را آوردند که مجاهدین از آنها سوءاستفاده کرده‌اند اما من به آنها گفتم، ایستادن در برابر یک رژیم وحشی تروریسم نیست، یک مقاومت مشروع است!
دومینیک هولار افزود: ما البته یک پیروزی به دست آوردیم، اما نباید هشیاری خود را از دست بدهیم چون ما می‌دانیم که در همین فرانسه، رژیم آخوندی امکاناتی دارد که از طریق آنها دروغهایی را علیه مقاومت ایران پراکنده می‌کند و ما هم‌چنان باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.
خانم کلود روت هم که یک پزشک است، شرح داد که چگونه از طرف پلیس تحت فشار قرار گرفته تا از مجاهدین شکایت کند و اگر شکایت نکنم خودم متهم به حمایت از تروریسم می‌شوم!
خانم روت با اشاره به شهروندانی که روی سن آمده بودند، تأکید کرد که همهٴ آنها مورد چنین فشارها و شانتاژهایی قرار گرفته بودند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af4fd2d6-7e1f-4b05-91fb-10494c4497bf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات