728 x 90

حملات هوایی به «کفر سوسه» در دمشق و «القصیر» در حومه حمص

حمله هوایی به دمشق و حمص در سوریه
حمله هوایی به دمشق و حمص در سوریه

وزارت دفاع رژیم اسد در سوریه روز پنجشنبه ۳ آبان اعلام کرد که اسراییل حملاتی را به مناطقی در دمشق و نزدیکی حمص انجام داده است. این حملات در حالی رخ داد که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، برای تلاش در جهت توقف درگیریها به منطقه سفر کرده بود.

خبرگزاری رویترز ۳ آبان نوشت: در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است که محله کفرسوسه در مرکز دمشق و یک پایگاه نظامی در نزدیکی شهر حمص هدف حملات قرار گرفتند. به‌گفته این وزارتخانه، این حملات باعث کشته شدن یک سرباز و زخمی شدن هفت نفر دیگر شده است و خسارات مادی نیز به همراه داشته است، اما جزئیات بیشتری ارائه نشد.

رسانه‌های دولتی سوریه نیز گزارش دادند که پس از حملات اسراییل به یک ساختمان مسکونی در کفرسوسه، صدای انفجارهای شدید در دمشق به گوش رسید.

اسرائیل معمولاً درباره این‌گونه حملات در سوریه اظهارنظری نمی‌کند. این کشور سال‌هاست که به اهداف مرتبط با رژیم ایران در سوریه حمله می‌کند و پس از حمله حماس به اسراییل در ۱۵ مهر، حملات هوایی خود را در منطقه تشدید کرده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a960c3dd-2fb0-4034-b48e-5e2452f1c0e5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات