دکتر حسین غازی السامرایی عضو مجمع فقهی علمای ارشد عراق اظهارات فرقهگرایانه مالکی علیه متحصنان را محکوم کرد و گفت: چندین بار حکومت تک حزبی را محکوم کردیم چرا که این امر ما را به دیکتاتوری رهنمون خواهد کرد و با اصول دین حنیفمان منافات دارد. وی با اشاره به سخنان مالکی گفت: مایه تأسف است که با عبارت جاری شدن خون ما را تهدید میکنند گویی که کشورمان از خونهای پاکی که به ناحق و به صورت ظالمانه ریخته شد سیراب نگشته است.
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a70cbb6a-3759-4ea0-9bd6-6fa7bb18906d"></iframe>