728 x 90

اخبار اعتراضي,

کرمانشاه، سنندج، هرسین و صحنه - ۶رشته اعتراض و اعتصاب اقشار به جان آمده

-

تجمع اعتراضی در سنندج - آرشیو
تجمع اعتراضی در سنندج - آرشیو
روز چهارشنبه 15مهر، شهرهای غربی میهنمان شاهد 6رشته اعتصاب و اعتراض به‌خاطر حقوق چپاول شده اقشار مختلف بود.

کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی از کارگران اخراجی شرکت بتن سازه غرب
جمعی از کارگران شرکت بازرگانی بتن سازه غرب واقع در کیلومتر 10 جاده کرمانشاه - سنندج در پی اعلام ورشکستگی این شرکت و اخراج آنان از کار در محل شرکت با برپایی تجمع اعتراضی خواهان حقوق و امنیت شغلی خود شدند.


بیستون - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان شرکت تولیدی لنت ترمز
جمعی از کارکنان شرکت تولید لنت ترمز واقع در شهرک صنعتی بیستون در اعتراض به پرداخت نشدن حق سنوات که طلب این کارکنان از سالهاست، در محل این شرکت تجمع اعتراضی کرده و خواهان دریافت حق خود شدند. این کارکنان می‌بایست سالانه معادل دو ماه حقوق به‌عنوان حق سنوات دریافت می‌کردند که به آنها پرداخت نشده است.

تجمع اعتراضی گروهی از حقوق بگیران اداره تأمین اجتماعی صحنه
گروهی از پرسنل تأمین اجتماعی شهرستان صحنه در اعتراض به اخاذی سازمان تأمین اجتماعی دست به تجمع اعتراضی زدند. طی دو ماه اخیر ماهی 40هزار تومان از حقوق آنها کسر شده است. ایادی رژیم وقتی دیدند فضاحت چپاولشان رو شده است گفتند: این موضوع فقط یک اشتباه اداری بوده و ما خودمان هم متوجه نشده‌ایم.

سنندج - تجمع اعتراضی گروهی از ورزشکاران
صبح روز چهارشنبه 15مهرماه 94 گروهی از ورزشکاران از رشته‌های مختلف ورزشی در شهرستان سنندج در اعتراض به نامناسب بودن شرایط محیط ورزشی که در مجموعه‌های ورزشی این شهر به‌وجود آمده و نداشتن امکانات ورزشی مناسب و بی‌توجهی رژیم به مشکلات ورزشکاران، در محل اداره تربیت‌بدنی استان واقع در خیابان موسوم به پاسداران تجمع اعتراضی داشتند، این ورزشکاران از رشته‌های مختلف ورزشی بودند.

سنندج - تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکت خدماتی سینا طب غرب
صبح روز چهارشنبه 15مهرماه گروهی از کارگران شرکت خدماتی سینا طب غرب که در زمینه تولید و تهیه خدمات توانبخشی معلولین فعالیت دارد تجمع اعتراضی برگزار کردند.
آنان به پرداخت نشدن  4ماه حقوق عقب افتاده اعتراض کردند.

هرسین - تجمع اعتراضی گروهی از پارچه فروشان
جمعی از شاکیان مالیاتی از صنف پارچه فروش در اعتراض به اخاذی مالیاتی اداره مالیات در محل این اداره درخیابان ناسیونال هرسین دست به تجمع اعتراضی زدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a3ab1325-b90b-445f-9020-4f690da7f943"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات