728 x 90

عضو مجلس ارتجاع: فرصتها در حال از دست رفتن است، اگر از این فرصت‌ها درست استفاده نکنیم فردا دیر خواهد بود

مجلس آخوندی
مجلس آخوندی

علیرضا پاک فطرت عضو مجلس ارتجاع با ابراز نگرانی گفت: فرصتها در حال از دست رفتن است اگر از این فرصت‌ها درست استفاده نکنیم فردا دیر خواهد بود.

این عضو مجلس ارتجاع در صحبت‌های پیش از دستور امروز ۱۵دی۱۴۰۰ به نمایشی بودن مجلس ارتجاع و ادامه یافتن بحرانها و معضلات مردم اعتراف کرد و گفت: این مجلس با این ساختار و این آیین‌نامه نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کند... . . چرا پس از گذشت ۲۰ماه از آغاز مجلس انقلابی، باز هم اوضاع اقتصادی اجتماعی و فرهنگی این است؟ چرا قدرت پول ملی روزبه‌روز کاهش پیدا کرده و روزبه‌روز اقتصاد کوچکتر می‌شود؟

آیا می‌دانید زمانی که مجلس یازدهم تشکیل شد، ریال ایران در برابر ارزهای خارجی چقدر قدرت داشت و امروز چقدر قدرت آن کاهش یافته است؟ ای کاش مجلس در سال حداقل یک بار هم که شده بودجه‌ای را که خود نوشته در مجلس مرور و کنترل می‌کرد که دولت چند درصد این تبصره‌های بودجه را اجرا کرده است.

وی در قسمت دیگری از صحبت‌هایش با نگرانی به نفرت مردم از مجلس ارتجاع اشاره کرد و گفت: مردم ما هوشیار شده‌اند دیگر به سخنرانیها چه چه و به به نمی‌گویند مردم به ایجاد اشتغال و بالا رفتن قدرت پول ملی چه چه و به به می‌گویند... . مردم به ما می‌گویند در مجلس چه می‌کنید؟...

فرصتهای بزرگی داریم که داریم از دست می‌دهیم در حال از دست رفتن است، ... اگر از این فرصت درست استفاده نکنیم فردا دیر خواهد بود متأسفانه امروز مجلس به روزمرگی افتاده با روزمرگی به جایی نخواهیم رسید (خبرگزاری مجلس رژیم ۱۵دی۱۴۰۰).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d81094c-47b9-400f-b1fa-3e281440eedb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات