728 x 90

صدور تروريسم رژيم به كشورهاي ديگر,

رژیم تروریستی آخوندی درصدد قتل شماری از رهبران احزاب و مقامات لبنان

-

ایست بازرسی ارتش لبنان پس از درگیری‌های شهر طرابلس
ایست بازرسی ارتش لبنان پس از درگیری‌های شهر طرابلس
روزنامه کویتی الرأی فاش کرد رژیم تروریستی آخوندی درصدد قتل شماری از رهبران احزاب و مقامات لبنان که مخالف دیکتاتوری بشار اسد هستند، برآمده بود.

این روزنامه کویتی در ادامه افشاگری روزنامه واشینگتن پست، درباره اقدامات تروریستی رژیم، نوشت: درباره برنامه رژیم ایران برای انجام ترورهایی در کشورهای مختلف، سعد حریری، سمیر جعجع و ولید جنبلاط چهره‌های برجسته جناح مخالف سوریه در لبنان نیز در برنامه ترور رژیم ایران بوده‌اند.
این روزنامه کویتی افزود: این اطلاعات را از منابع آمریکایی به دست آورده است. سازمانهای جاسوسی غربی دریافته‌اند که رژیم ایران می‌خواهد قاعده‌های بازی را تغییر دهد و قاعده‌ها بازی جنگ سرد را حاکم بکند و حتی سیاستمداران پناهنده به دیگر کشورها نیز امنیت نخواهند داشت بلکه در معرض ترورهای رژیم ایران قرار خواهند داشت.
به‌نوشته این روزنامه کویتی: رژیم ایران برای دسترسی به افراد مورد نظر خود در شهرهای بسیار امن مانند پاریس و واشینگتن با شبکه‌های جنایتکار جهانی ارتباط برقرار کرده است. رژیم ایران به خلافکاران بین‌المللی پناه می‌دهد و امکان استفاده از وسایل ارتباطی و نقل و انتقال پول را برای آنها فراهم می‌کند و در مقابل، این گروه‌های خلافکار بین‌المللی به سود رژیم ایران در کشورهایی مانند قزاقستان، تایلند، هند، فرانسه و آمریکا دست به ترور می‌زنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d2b5e5b-01dc-4d7c-b517-28f4152963bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات