728 x 90

تشدید سرکوب ,

دستگیری گروهی از فعالان شبکه‌های اجتماعی در کردستان

-

فعالیت در شبکه مجازی
فعالیت در شبکه مجازی
روز سه‌شنبه 2شهریور مرکز سایبری سپاه ضدنبی‌اکرم کرمانشاه از به دام انداختن و دستگیری یک شبکه از مدیران شبکه‌های اجتماعی موبایلی خبر داد.

این مرکز که جهت سرکوب فعالیتهای اجتماعی در فضای مجازی توسط نیروهای سرکوبگر به‌وجود آمده بدون اشاره به تعداد دستگیر ‌شدگان گفت ”آنان ٢٥ ادمین شبکه‌های اجتماعی موبایل را مدیریت می‌کردند“.

خاطر نشان می‌شود که شبکه‌هایی که مدیران آن از سوی نیروهای سرکوبگر سپاه کرمانشاه بازداشت شده‌اند، حدود ٤٠٠ هزار عضو داشته‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9bc0e074-448b-4041-acb1-7414e60830e0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات