728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

آیا تحریمها، گوش ملاها را خواهد گشود؟

-

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان و دمیتری مدودف رئیس جمهوری روسیه
آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان و دمیتری مدودف رئیس جمهوری روسیه
دیمتری مدودف رئیس‌جمهور روسیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک خود با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان اعمال تحریمهای اقتصادی علیه رژیم ایران را برای باز کردن گوشهای سران رژیم به خواست جامعه جهانی را ضروری خواند.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس روز شنبه دیمتری مدودف در یک کنفرانس مطبوعاتی با همتای خود صدراعظم آلمان آنگلا مرکل، با اشاره به قطعنامه تحریمهای رژیم ایران گفت توافق بر سر تحریمهای رژیم ایران وجود دارد.
ریانووستی، خبرگزاری رسمی روسیه ضمن درج این خبر نوشت: مدودف می‌گوید به‌طور عملی چنین توافقی وجود دارد. به‌رغم اینکه کسی از تحریم خوشش نمی‌آید ولی این عمل برای گشودن گوشهای رهبری رژیم ایران به خواست جامعه جهانی لازم است
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، آنگلا مرکل نیز ضمن تجلیل از تلاشهای شورای امنیت برای دست‌یابی به اجماع در هفته اخیر بر سر پرونده اتمی رژیم ایران گفت: قطعنامه تحریمها در هفته آینده می‌تواند از تصویب بگذرد.
آسوشیتدپرس می‌نویسد: به‌رغم اینکه روسیه در گذشته از اعمال تحریمها علیه شریک اقتصادی سابق خود اجتناب می‌کرد ولی طفره رفتن رژیم ایران از شفافیت در برنامه اتمی‌اش کاسه صبر مقامات روسی را لبریز کرده است.

خبرگزاری رویتر در گزارشی از این کنفرانس نوشت:
صدراعظم آلمان گفت شورای امنیت ملل متحد، دور جدیدی از تحریمها را علیه رژیم ایران بدلیل برنامه اتمی آن به‌زودی به تصویب خواهد رساند.
به گزارش خبرگزاری رویتر، آنگلا مرکل اجماع جهانی بر سر فعالیتهای اتمی نظام آخوندی را یک «پیشروی عمده دیپلوماتیک» دانست و آنرا به‌عنوان علامت نگرانی فزاینده نسبت به فعالیتهای اتمی رژیم ایران توصیف کرد
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9aef3982-c1e4-4bfa-a091-a345b45eae2e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات