728 x 90

تظاهر کنندگان پاریس خواهان محاکمه دیپلمات تروریست رژیم ایران شدند

تظاهرات در پاریس در اعتراض به خبر برگرداندن دیپلمات تروریست رژیم به ایران
تظاهرات در پاریس در اعتراض به خبر برگرداندن دیپلمات تروریست رژیم به ایران

اپوزیسیون ایران در پاریس در مقابل وزارت‌خارجه فرانسه در اعتراض به اخباری حول برگرداندن دیپلمات رژیم به ایران دست به تظاهرات زدند. وی متهم به طراحی انفجار در همایش سی‌ام ژوئن اپوزیسیون ایران است.

اسکای نیوز روز سه‌شنبه ۱۹تیر ۹۷ اعلام کرد تظاهرکنندگان خواهان تحویل داده شدن اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی در اتریش شدند. آلمان او را به اتهام تحویل دهی بمب به اجراکنندگان تهاجم شکست خورده تروریستی دستگیر کرده بود.

اعضای شورای ملی مقاومت ایران گفتند برخلاف اثبات دست داشتن این تروریست که متهم به طراحی تهاجم تروریستی به همایش سالانه مقاومت ایران است این نگرانی وجود دارد که به تهران تحویل داده شود.

 

فراخوان به محاکمه دیپلمات تروریست رژیم ایران

عصر روز سه‌شنبه ۱۹تیرماه ۹۷ فعالان سازمان مجاهدین خلق ایران تجمعی اعتراضی را در میدان انولید در پاریس ترتیب دادند و خواهان محاکمه دیپلمات تروریست رژیم ایران شدند.

سازمان دهندگان اشاره کردند در حالی که اتریش مصونیت دیپلمات تروریست رژیم ایران را برداشته این تجمع اعتراضی در پی گزارشاتی برگزار می‌شود که رژیم ایران در پاریس و آلمان و بلژیک برای جلوگیری از محاکمه او فشار می‌آورد.

 

تروریستها چه کسانی هستند؟

منابع اروپایی فاش ساختند دیپلمات ایرانی اسدالله اسدی ۴۷ساله که فرمانده تیمی که می‌خواست همایش اپوزیسیون ایران را هدف تهاجم قرار دهد توسط اینترپل تحت تعقیب قرار دارد.

منابع اروپایی فاش ساخته بودند که آلمان آماده است تا اسدی و امیر سعدونی و همسرش را برای محاکمه به بلژیک تحویل دهد. رسانه‌های اروپایی به‌نقل از قضاییه بلژیک نوشتند، این زوج ایرانی‌الاصل که دارای ملیت بلژیکی هستند گفته‌اند که بمب را یک روز قبل از اجرای عمل تروریستی از اسدی در لوکزامبورگ تحویل گرفته‌اند.

در اطلاعیه دادستانی کل بلژیک آمده است دستگاههای امنیتی توانستند اجرا کنندگان طرح تروریستی را زیر نظر بگیرند و آنها را در مسیر رفتن به همایش در شهر آنتورپ در نزدیکی مرز بلژیک و فرانسه دستگیر کنند. آنها در خودروشان ۵۰۰گرم مواد منفجره استون پیروکسید و الزامات انفجاری داشتند.

تظاهر کنندگان ایرانی در پاریس پلاکاردهایی را با خود حمل می‌کردند که در آن خواسته شده بود تا دیپلمات تروریست رژیم به تهران تحویل داده نشود. علاوه بر این آنها خواهان بسته شدن سفارت خانه‌های رژیم ایران و اخراج سفرای رژیم شده بودند.

 

مطالب مرتبط

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92e32778-06ac-4527-aa95-c2440a9f48bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات