هفتهنامه اشپیگل چاپ آلمان در گزارشی با عنوان ”تنها در میان صد و بیست میهمان“ درباره انزوای رژیم در اجلاس غیرمتعهدها در تهران نوشت: رابرت موگابه، دیکتاتور زیمبابوه، از معدود مهمانانی بود که همبستگی کامل خود را با رژیم ایران اعلام کرد. اشپیگل افزود: «رژیمی که چنین دوستانی دارد نیازی به دشمن ندارد».
انزواى رژيم,
اشپیگل: ”تنها در میان صد و بیست میهمان“
-
- سیاست
- 1391/06/12
دیدار رابرت موگابه و پاسدار احمدی نژاد
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90494030-1eb4-4463-aa6c-251f11af4b62"></iframe>