728 x 90

شروع به کار کابینه رئیسی جلاد با صحنه‌های نمایشی و رفتن به سر قبر خمینی و با کلی‌بافی و وعده‌های پوشالی

جلسه هیئت دولت آخوند رئیسی جلاد
جلسه هیئت دولت آخوند رئیسی جلاد

کابینه رئیسی جلاد بعد از تصویب فله‌یی آن در روز چهارشنبه در مجلس فرمایشی، روز پنجشنبه ۴شهریور کارش را با صحنه‌های نمایشی و رفتن به سر قبر خمینی و با کلی بافی و وعده‌های پوشالی، شروع به کار کرد.

جلاد ۶۷ در باتلاقی از جرم و جنایت و بحرانهای بی‌علاج گفت: ما در نظام ولایت فقیه هیچ بن‌بستی نداریم!

رئیسی جلاد ۴شهریور۱۴۰۰:

«ما امروز شاهد شرایطی هستیم در کشور که این شرایط شایسته ملت بزرگ ایران نیست و حتماً این شرایط در زندگی مردم باید تغییر پیدا کند.

ما در نظام ولایت فقیه هیچ بن‌بستی نداریم! هیچ بن‌بستی نداریم ما، امروز مقام معظم رهبری به حمدالله آشنا هستند نسبت به همه امور کشور و مسلط هستند و ساز و کارهایی ظرف این مدت ایجاد شده برای این‌که ما بن‌بست نداشته باشیم حتی آن جایی که لازم هست میان‌بر عمل کنیم.

می‌بینیم که خیز چندم دومرتبه می‌آید بگوییم متأسفانه این‌طور شد بیمارستانها پر شد ما حتماً باید نگاهمان را از حالت منفعل به‌حالت فعال تبدیل کنیم. پیشگیریهایی پیش‌بینی‌هایی و پیشگیریهایی صورت بگیرد که منجر بشود به این‌که ما بر شرایط و وضعیت غالب بشویم و شرایط و وضعیت را متفاوت کنیم.

وزارت‌خارجه باید نسبت به رایزنیهای لازم نسبت به واردات واکسن کار را با جدیت دنبال کند بخشهای دیگر هم به همین ترتیب بخشهای رسانه‌یی و اقناع ساز بسیار مهم هستند».

رئیسی جلاد در اولین جلسه دولتش پست ویژه‌یی را برای پاسدار محسن رضایی به‌عنوان هماهنگ‌کننده شورای عالی هماهنگی اقتصادی رژیم به موازات مخبر معاون اولش اعلام کرد و در یک ادعای مضحک و بی‌معنی مدعی شد که این را خامنه‌ای ایجاد کرده برای این‌که دولت دچار بن‌بست نشود!

«برای این‌که بخش‌های مختلف اقتصادی ما در دولت داریم طبیعتاً هماهنگ‌کننده این بخش اقتصادی معاون اول هست. منتهای مراتب معنای آن این است که هر بخشی وظایف خود را دقیقاً انجام بدهد ما انشاءالله آن شورای عالی هماهنگی اقتصادی را با شروع کار جناب آقای دکتر رضایی انشاءالله شورای عالی هماهنگی یکی از آن امکاناتی است که رهبری معظم انقلاب ایجاد کردند برای این‌که دولت دچار بن‌بست نشود که انشاءالله با دبیری جناب آقای دکتر رضایی این شورا بتواند موضوعات مهمی که می‌تواند در دستور کار این جلسات قرار بگیرد و برون‌رفت از این وضعیت داشته باشیم.»

در یک اقدام نمایشی و مضحک در شروع کار کابینه جلاد۶۷، دژخیم اسماعیلی، رئیس دفتر رئیسی جلاد، اعضای دولت او را به خط کرد متنی را تحت عنوان عهدنامه مدیران قرائت کرد.

تلویزیون رژیم ۴شهریور ۱۴۰۰:

اسماعیلی: عزیزان عنایت بفرمایند، قیام بفرمایید عهد نامه مدیران دولت مردمی را قرائت می‌کنم شما عزیزان هم همراهی بفرمایید و در پایان هم انشاالله امضا بشود و تقدیم این‌ عهدیه که ما و شما با رئیس‌جمهور محترم و مردم و دولت جدید می بندیم انشاالله..

بسم الله... . شعارها و برنامه دولت مردمی

اینجانب به‌عنوان خادم مردم در دولت تعهد می‌نمایم اصول و ارزشهای دهگانه زیر را سرلوحه کلیه تصمیمها و اقدامات خود قرار داده و به آن ملتزم باشم. التزام عملی به ارزش‌های انقلاب اسلامی. (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۴شهریور)

تصویب و شروع کابینه رئیسی هم‌چنین با نمایشی مضحک از تبریکات یکپایگی بین قوای تحت‌امر خامنه‌ای همراه بود.

تصویب ۱۸وزیر پیشنهادی رئیسی جلاد، تشکر وی از مجلس ارتجاع را به‌دنبال داشت و اژه‌ای سردژخیم قضاییه جلادان نیز در پیامی به رئیسی گفت: اعطای بالاترین رأی اعتماد به بیشترین وزیران پیشنهادی را تبریک می‌گویم و برای تکمیل همگرایی قوا اعلام آمادگی می‌کنم.

در عین حال جلسه روز چهارشنبه مجلس ارتجاع به‌رغم نمایش پوشالی وحدت، شاهد برملا شدن گوشه‌هایی از جنگ گرگها و برملا شدن فساد حکومتی و وضعیت بحرانی رژیم بود.

کوچکی‌نژاد، مجلس ارتجاع ۳شهریور ۱۴۰۰

دیروز یک نسبت سویی به یکی از خدمتگزاران نظام کسی که ۱۰سال با حکم مقام معظم رهبری بزرگترین رسانه صدا و سیما را مدیریت کرده در تحریم دشمنان ما هست به ایشان می‌گوید که شما بدنام‌ترین فرد جهان هستید من معتقدم که این تهمت تهمت بسیار بزرگی بود و باید از این برادر عزیز عذرخواهی کند

هفشجانی، مجلس ارتجاع ۳شهریور ۱۴۰۰

به دو دلیل سجادی توانایی این وزارتخانه را ندارد؛ اول این‌که سابقه وی در وزارت ورزش و جوانان نشان داد که متأسفانه در آن دوره باعث تعلیق برخی از فدراسیونهای ما در عرصه‌های جهانی شد و کشور را تا مرز تعلیق ورزش پیش برد.

آصفری، مجلس ارتجاع ۳شهریور ۱۴۰۰

و وضعیت هم در جامعه وضعیت خوبی نیست این آمار ۷۰۶نفر فوتیهای روز گذشته به‌خاطر کرونا آمار وحشتناکی که تو این قضیه به مردم می‌رسه وضعیت گرانی بازار و مشکلات که مردم روی موضوع گرانی کالاهای اساسی دارند خوب وزرا نیستند.

حق‌وردی، مجلس ارتجاع ۳شهریور ۱۴۰۰

همان‌طور که مشاهده می‌کنید سوابق تحصیلاتی او هیچ ربطی به وزارت نیرو ندارد، تنها عنوان پایان نامه دکتری اقتصاد ایشان ارتباطی با وزارت دارد که می‌توان گفت آن هم بیشتر اقتصادی است. از رئیس‌جمهور انتظار می‌رفت که فردی برای تصدی این وزارتخانه انتخاب کند که دارای تحصیلات و ایده پرداز در حوزه انرژی باشد که متأسفانه این‌گونه نیست.

همان‌طور که می‌دانید بزرگترین و فوری‌ترین بحران انرژی کشور قطعی برق و کم‌آبی است که محرابیان نه تنها برای رفع این مشکلات برنامه‌ای ندارد، حتی افق روشنی هم برای آن تصور نکرده است.

آخوند موسوی لارگانی، مجلس ارتجاع ۳شهریور ۱۴۰۰

بعد از عرایضی که بنده در مخالفت با وزیر پیشنهادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جناب آقای دکتر عبدالملکی داشتم که ایشان در چند جا فرموده بودند که برای جایگاه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در کشور بهتر از من وجود ندارد و اگر به بنده رأی ندهید و رأی نیاورم، وزیر بعدی را هم خودم معرفی می‌کنم یا خودم انتخاب می‌کنم. ایشان فرمودند که چیزهایی که به من نسبت داده شده کذب هست و این مطلبی که ایشان فرمودند. من خواهشم این است از حضرتعالی که شما برای راستی‌آزمایی مطلب بالاخره تمام جاهایی که ایشان صحبت کردند ضبط شده می‌توانید بررسی بکنید (همهمه و اعتراض نمایندگان) آقای دکتر من خواهشم از همکاران این هست توجه داشته باشند اگر همکاری دارد صحبت می‌کند این را نباید این‌طور با فریاد با داد بخواهند حرف را خاموش بکنند. (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۴شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90083744-5740-4ee5-93fd-126693201ac2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات