روز گذشته بهمناسبت روز جهانی کارگر گروهی از کارگران در پارک لاله تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند. این کارگران که طیفی از کارگران صنایع فلزی، ایران خودرو و کارگران تولید مواد غذایی و گروهی از کارگران بازنشسته بودند، خواهان مشخص شدن وضعیت کاری خود شدند. مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در وحشت از گسترش این حرکت اعتراضی، در صحنه حاضر شده و به تجمع پایان دادند.
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8fc71c09-c324-4f2d-83e8-2e774d895df2"></iframe>