728 x 90

انفجارات عراق,دخالت رژيم در عراق,

خبرگزاری فرانسه: رژیم ایران در حال انجام یک جنگ مخفی با نیروهای آمریکایی در عراق می‌باشد

-

دستان رژیم آخوندی پشت انفجارات عراق دیده می‌شود
دستان رژیم آخوندی پشت انفجارات عراق دیده می‌شود
خبرگزاری فرانسه با اشاره به اسناد منتشر شده توسط سایت ویکی‌لیکس نوشت: انتشار اسناد محرمانه آمریکا در روز جمعه حکایت از این دارد که رژیم ایران در حال انجام یک جنگ مخفی با نیروهای آمریکایی در عراق می‌باشد.

یکی از این مدارک، آموزش و مسلح کردن واحدهای ضربت عراق توسط رژیم ایران را توصیف می‌کند تا آنها علیه نیروهای ائتلاف دست به حمله بزنند. سپاه پاسداران مظنون است که در این موراد نقش تعیین‌کننده‌ای ایفا کرده است.
روزنامه نیویورک تایمز نیز می‌نویسد: در ژانویه 2009 وقتی که رئیس‌جمهور اوباما بر سر کار آمد، هیچ علامت تغییری در حمایت از شبه‌نظامیان توسط تهران دیده نمی‌شد و این به‌رغم لحن مصالحه‌آمیز رهبر جدید آمریکا بود.
این مدارک اظهارات بازداشت‌شدگان و نوشته‌هایی از دفتر خاطرات یک شبه‌نظامی دستگیر شده و کشف چندین انبار ذخیره سلاح را که اثبات می‌کند رژیم ایران پشت این طرح بوده است، نشان می‌دهد.
گاردین نیز در گزارش خود آورده است که مطابق یکی از مدارک، رژیم ایران توطئه کرده بود تا با استفاده از موشک و یک خودروی زره‌دار که در آن گاز شیمیایی بوده است، به منطقه سبز که در آن ساختمانهای کلیدی دولت و سفارتخانه‌های غربی مستقر است، حمله کند.
گاردین نوشت: مطابق یک گزارش دیگر، رژیم ایران موشکهایی توسط ماموران خود طراحی کرده بود که برای فلج کردن قربانیان بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d0b3800-d193-4608-b0c8-450e90e2b388"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات