728 x 90

اختلاس در ایران,

بنیاد غارت مستضعفان برج ۱۲۱ طبقه‌یی در تهران می‌سازد

-

برج میلاد در تهران- آرشیو
برج میلاد در تهران- آرشیو
1شهریور 1394 - طی یک افشاگری باندی که توسط روزنامه شرق وابسته به باند رفسنجانی روحانی اعلام شد معلوم شد بنیاد به‌اصطلاح مستضعفان رژیم قصد دارد برج ۱۲۱ طبقه‌یی در تهران بسازد. این منبع افزود: هر چند بر اساس مصوبه شورای عالی شهرسازی ساختن بناهایی بیش از ۱۲ طبقه در تهران ممنوع است اما مصوبه شورای عالی شهرسازی از زمان تصویب و ابلاغ آن هرگز رعایت نشده است.
منوچهر خواجه دلویی، معاون توسعه ساختمان بنیاد غارت مستضعفان ضمن اعلام این‌که هدف از ساختن برج ۱۲۱ طبقه‌یی ’بومی‌سازی فناوری احداث آسمان خراش ها’ است اضافه کرد: هم‌اکنون یازدۀ نقطۀ تهران برای احداث این آسمانخراش در دست بررسی است.
این روزنامه در ادامه با بیان این‌که برج سازی در تهران بدون موافقت شهردار، قالیباف، ناممکن است آن را یکی از فعالیتهای بسیار سودآور و غیرموّلد دانسته است که در انحصار شرکتهای مهندسی سپاه پاسداران است. به اعتراف این منبع برخی بحرانهای جاری پایتخت از جمله افزایش آلودگی هوا و نابودی فضای سبز و باغات محصول این برج سازیها است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/89566002-9659-4750-aae2-4c84a64a658b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات