728 x 90

خروج از ليست تروريستي,

وحشت رژیم آخوندی از برگزاری کنفرانس بین‌المللی پاریس

-

کنفرانس بین‌المللی حمایت از اشرف و دموکراسی برای ایران
کنفرانس بین‌المللی حمایت از اشرف و دموکراسی برای ایران
روزنامه حکومتی رسالت، در مطلبی با تیتر «واشنگتن در کنار مخالفان نظام ایران ایستاده است»، وحشت ولی‌فقیه ارتجاع و باند غالب حاکمیت را از برگزاری کنفرانس بین‌المللی پاریس و گسترش حمایتهای جهانی از اشرف، به نمایش گذاشت.

رسالت آخوندی نوشت: «یک گروه ۴نفره از مقامات عالیرتبه آمریکایی در سخنرانی خود در نشستی در پاریس با بیهوده خواندن سیاست ”باراک اوباما“ در قبال ایران خواستار حمایت واشنگتن از مجاهدین و تقویت مخالفان برای براندازی دولت ایران شدند. در این نشست آنها از دولت اوباما درخواست کردند تا نام مجاهدین را از فهرست سازمانهای تروریست خارجی آمریکا حذف و این گروه را برای براندازی دولت تهران تقویت کند.
دادستان کل سابق آمریکا به‌طور خاص از دولت اوباما خواست تا تمام حمایتهای لازم برای کسانی که برای پایان‌دادن به ظلم در ایران مبارزه می‌کنند، را فراهم آورد».
روزنامه حکومتی رسالت نوشت: «مقامات آمریکایی و هم‌چنین رسانه‌های این کشور به‌شدت بر حمایت از اغتشاشگران در ایران و دامن زدن به ناآرامیها در این کشور تأکید داشته و به این مسأله نیز صراحتاً اذعان داشته‌اند. در همین راستا نیز ”هیلاری کلینتون“ وزیر امور خارجه آمریکا ضمن انتشار بیانیه‌ای که در پایگاه اینترنتی ”وزارت امورخارجه“ آمریکا منتشر شد، اعلام کرد: تمام آن دسته از ایرانیانی که می‌خواهند عقاید خود را آزادانه بیان کنند و برای حقوق‌بشر و آزادیهای اصلی خود می‌جنگند (بخوانید براندازی نظام) بدانند که تنها نیستند. وی تأکید کرد: آمریکا و جامعه بین‌المللی در کنار شما ایستاده است. کلینتون در ادامه این بیانیه که به‌دنبال انتشار قطعنامه جدید مجمع عمومی سازمان ملل درباره وضعیت حقوق‌بشر در ایران منتشر شد، گفت: آمریکا از قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل که از دولت ایران خواسته است تا به تعهدات خود در خصوص حقوق‌بشر در این کشور به‌طور کامل پایبند باشد، استقبال می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/877427f7-9472-4c17-99eb-e3e0a95ce2f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات