728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۹هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۹هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است

 

  • دانشگاه پزشکی تبریز: در تعداد فوتی کرونا، تعداد فوتی‌های آذربایجان شرقی بالاست و رتبه ششم کشور را دارد.
  • دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی: ۴۷۱نفربر اثر کرونا بستری‌اند، ۱۲۶نفر در ICU و ۲۷نفر از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند.
  • کاشان هم‌چنان در وضعیت زرد قرار دارد و این موضوع نشان می‌دهد که ویروس کرونا در منطقه کاشان هم‌چنان جولان می‌دهد.
  • مدیر شبکه بهداشت خراسان رضوی: شرایط کرونا به‌شدت شکننده است و روزانه ۸۰۰تا هزار بیمار به مراکز بهداشتی مراجعه می‌کنند.
  • در فارس، هم‌اکنون ۶۷۲بیمار بستری‌اند که از این تعداد ۹۵بیمار در بخش‌های ICU نگهداری می‌شوند.

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر شنبه ۲۷آذر۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۸۹هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان شرقی به ۱۶۸۷۸نفر، در اصفهان به ۳۳۷۱۰نفر، در تهران به ۱۱۴۶۸۵نفر، در خراسان جنوبی به ۴۲۹۶نفر، در خراسان رضوی به ۳۹۶۳۵نفر، در خوزستان به ۲۹۶۴۵نفر، در سیستان و بلوچستان به ۱۳۵۴۵نفر، در فارس به ۱۸۴۱۰نفر، در قم به ۱۳۲۲۰نفر، در کرمانشاه به ۹۱۳۹نفر، در گیلان به ۱۷۰۱۵نفر و در مرکزی به ۸۹۲۸نفر رسیده است

در آذربایجان شرقی، معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: به‌رغم روند مثبت واکسیناسیون شمار فوتیهای کرونا در آذربایجان شرقی در رتبه ششم کشور است و روزانه ۱۰۰ تا ۱۳۰ آزمایش کرونا مثبت می‌شود (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۷آذر۱۴۰۰).

در آذربایجان غربی، سرپرست دانشگاه پزشکی گفت: «در۲۴ساعت گذشته ۱۱۳نفربه کرونا مبتلا شدند. ۴۷۱نفر بر اثر کرونا بستری‌اند، ۱۲۶نفر در ICU و ۲۷نفر از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۷آذر۱۴۰۰).

در اصفهان، دانشگاه پزشکی از پیشی گرفتن میزان بستریها نسبت به بیماران ترخیصی خبر داد (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۷آذر۱۴۰۰). کاشان نیز در وضعیت زرد قرار دارد و کرونا در کاشان هم‌چنان جولان می‌دهد (خبرگزاری نیروی قدس ۲۷آذر۱۴۰۰).

در کهگیلویه و بویر احمد رئیس دانشگاه پزشکی گفت: «حجم مراجعات مبتلا به کرونا در روزهای اخیر رو به افزایش است. از طرف دیگر با پرداخت نشدن حقوق نیروهای شرکتی و کارانه کادر بهداشت و درمان، این موضوع سبب شده که انگیزه کار در بین این نیروها که در خط مقدم مقابله با کرونا هستند کاهش پیدا کند» (خبر گزاری نیروی قدس ۲۷آذر۱۴۰۰).

در خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت گفت: «در حال حاضر شرایط بیماری کرونا به‌شدت شکننده و دارای نوسان است و روزانه ۸۰۰ تا هزار بیمار به مراکز منتخب بهداشتی مراجعه می‌کنند» (خبرگزاری نیروی قدس ۲۷آذر۱۴۰۰).

در فارس، با بستری ۷۳بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ساعت گذشته، هم‌اکنون ۶۷۲بیمار بستری‌اند که از این تعداد ۹۵بیمار در بخش‌های ICU نگهداری می‌شوند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۷آذر۱۴۰۰).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۷آذر۱۴۰۰ (۱۸دسامبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/85e331ea-ed29-497e-adc2-524fca304478"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات