سنگبریهای نیریز در اعتصاب هستند
روز دوشنبه 27مهر، سنگبریهای نیریز دراعتصاب هستند. یکی از سنگبرهای معترض گفت: علاوه بر رکود بازار و مشکلاتی که از گرانی سنگ داریم مالیات کمرشکنی که دولت برای ما گذاشته دردناک و غیرقابل قبول است.
اعتصاب سنگبریهای صفا شهر در استان فارس
روز دوشنبه 27مهر نزدیک به 92 درصد، سنگبریهای صفا شهر (ده بید) دراعتصاب هستند. به گفته یکی از سنگبرهای معترض بیش از 7000نفر در این شهر ازطریق سنگبری زندگی میکردند که اکنون بهدلیل مشکلاتی که منشأ آن دولت حسن روحانی میباشد از نانخوردن افتادهایم.
روز دوشنبه 27مهر، سنگبریهای نیریز دراعتصاب هستند. یکی از سنگبرهای معترض گفت: علاوه بر رکود بازار و مشکلاتی که از گرانی سنگ داریم مالیات کمرشکنی که دولت برای ما گذاشته دردناک و غیرقابل قبول است.
اعتصاب سنگبریهای صفا شهر در استان فارس
روز دوشنبه 27مهر نزدیک به 92 درصد، سنگبریهای صفا شهر (ده بید) دراعتصاب هستند. به گفته یکی از سنگبرهای معترض بیش از 7000نفر در این شهر ازطریق سنگبری زندگی میکردند که اکنون بهدلیل مشکلاتی که منشأ آن دولت حسن روحانی میباشد از نانخوردن افتادهایم.
صاحب یکی از سنگبریها معترض گفت: یکی از مشکلات این است، درمملکتی که هستیم، ما باید سنگ را به دلار خرید کنیم. این برای ما عملی و قابلقبول نیست و البته این وضعیت بیانگر شدت بهم ریختگی اقتصادی است.