728 x 90

سوريه,حزب الله لبنان,

هلاکت ۳۱تن از مزدوران حزب‌الشیطان در حلب ظرف ۵روز

-

کشته شدن عناصر حزب الشیطان لبنان
کشته شدن عناصر حزب الشیطان لبنان
اورینت وابسته به اپوزیسیون سوریه روز یکشنبه 30خرداد از هلاکت 31تن از مزدوران حزب‌الشیطان در جنوب حلب، ظرف 5روز اخیر خبر داد.

این منبع گفت: «شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان در جنگهای حومه جنوبی حلب 31نفر را ظرف پنج روز از دست دادند، در این درگیریها رزمندگان سوری پیشرفتهایی به‌دست آوردند که آخرین آنها در ”خلصه، و زیتان“ بود.

به گفته الجزیره در درگیریهای حومه جنوبی حلب، حزب‌الله لبنان 16تن از افراد خود را از دست داد که در رأس آنها ”رمزی مغنیه“ یکی از فرماندهان حزب‌الله قرار دارد.
روز پنجشنبه نیز در حلب جنوبی دو نفر از افراد این حزب کشته شدند، این حادثه به‌دنبال کشته شدن چهار تن دیگر از افراد این حزب در دو شهرک نبل و الزهرا در روز سه‌شنبه روی داد. از روز سه‌شنبه گذشته تا کنون تعداد کشته‌های این حزب در درگیری با رزمندگان سوریه، به 31نفر رسید.
گروهی از شبه‌نظامیان حزب‌الله در حومه جنوبی حلب ارتباط خود را با مرکزشان از دست داده و به کمین رزمندگان افتادند و حداقل 7تن از آنها کشته شدند» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7fb6a1b1-3777-4e8a-876c-51c92496434b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات