728 x 90

-

چند سناتوری آمریکایی برای ارتقاء اینترنت آزاد در ایران تلاش می‌کنند

-

اینترنت
اینترنت
خبرگزاری رویتر گزارش داد: چند سناتور آمریکا برای ارتقاء آزادی اینترنت (online) در ایران یک کمیته تشکیل داده‌اند. دستیار سناتور کافمن گفت، تد کافمن (Kaufman)، دموکرات در کمیته روابط خارجی سنا و سام براون بک، جمهوریخواه در کمیته تخصیص بودجه سنا، ریاست مشترک کمیته آزادی اینترنت جهان در سنا را بعهده خواهند داشت. این کمیته، که هم‌چنین شامل جو لیبرمن. مستقل از ایالت کانتیکت، دیک دوربین (Durbin) دموکرات و باب کیسی نیز می‌باشد، قرار است درباره اهداف خود یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کنند. جان مک کین جمهوریخواه و مایک جوهانز (Johanns) نیز به این گروه پیوستند.

رویتر افزود: سال گذشته سناتور کافمن، براون بک و دو سناتور دیگر لایحه‌یی را با هدف در اختیار قرار دادن بودجه مالی برای توسعه تکنولوژی جهت کمک به مردم ایران برای پیش دستی نسبت به محدودیتهای اینترنت نوشتند.
رویتر خاطرنشان نمود این اقدام سناتورها دو هفته بعد از این صورت می‌گیرد که وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت، به شرکتهای تکنولوژی آمریکا اجازه خواهد داد تا نرم افزارهای مطبوعاتی اجتماعی و گفتگو (chat) را به ایران و دیگر کشورها صادر کنند، به این امید که به شهروندان کمک نماید تا با جهان بیرون ارتباط داشته باشند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d20ac75-2c3a-4020-ba8c-a14114be8bb9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات